Blivande 1 åring här hemma!

Idag är det exakt 1 år sedan Kians beräknade förlossningsdag.. Men som ni alla vet blev det inte så.
2 Veckor över tiden gick jag ju, så nu är det 2 veckor kvar tills min bäbis fyller 1 år. Rättare sagt den 27:e Juni. Vart tog året vägen?? Sist jag skrev på bloggen var han sju månader, haha, duktig på uppdateringar jag.

Varför jag uppdatterar nu då?

Jo! Jag tänkte att jag lägger upp Kians önskelista här på bloggen så alla som vill delta i hans födelsedag vet vad den "lille" önskar och behöver! (Eller snarare vad jag vill att han ska ha! ;P )

                                  
   ♥

Kians Önskelista:

converse skor röda eller mörkblå eller svarta.


Bild från ggogle.


Gunga blå med tuta eller annan rolig finnes:


Lånade bilden som jag hittade på google, men typ som denna fast ska finnas likadan i blå för ca 149 kr såg jag i ett raklamblad för ett tag sedan. :)

Gungställning:


Som denna eller i trä eller vilket som. :) Rutschkana med e bara ett plus.

Strand solskydd:

Finns på barnenshus för 199kr ett blått. Så han kan vara i skuggan medans mamma solar ;)

Något vi verkligen vill ha är pressentkort på Ikea, för där behöver vi en massa saker till hans blivande rum då vi fixar till det. Behövs allt från en byrå och växa säng till leksaker m.m.

Kanske inte är roligt att komma med till en 1 åring, men är något vi verkligen behöver. Och han är ju ändå så liten så han  inte förstår eller riktigt kan öppna sina pressenter än. Nästa år är han ju mer med på det här med packet ;)

En bil som han kan åka på:

Bil i silver i gruppen Leksaker / Fordon hos Blå Elefant (ima-14136)
Finns på blåelefant.se

En rolig babypool med olika finnesser:


Som solskydd, sprutar vatten , rutschkana eller dyligt, en rolig utomhus plaska i vatten grej. Han äälskar att bada. Kankse skulle haft armpuffar till också då. :)

Rutschkana:


Gärna någon med kanter så han inte ramlar ur om det finns, men annars är ju jag med honnom hela tiden så att han inte ramlar :)

Kläder är ju också alltid bra:

Ska kika runt lite på sommarjacka åt honnom hittar jag något speciellt kan jag lägga upp bilder på kläder han vill ha här. Men är det sommarkläder som just nu så är det storlek 80 än så länge. Till hösten och dagisdax kanske det blir 86 eller större som han kan ha senare. (Men inga sommarkläder i större än 86, tråkigt om man inte skulle kunna använda dem.)



Finns en massa mer saker! Men kommer inte på något mer nu, kanske uppdaterar jag igen med fler saker jag kommer på.. Annars kan ni ju altid använda er fantasi! :D Han blir nog glad bara för att få leka med presentpapper också satt! ;D Haha


Nu ska jag fixa mat.. skriver om jag kommer på yttligare..


Bye bye!

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Tant-faster-Tina antecknar flitigt hans önskelista =)

Ja, visst blev altanen fin! Vi måste ordna någon slags sittgrupp (funderar på soffgrupp eller matbord? Klurigt...) så att vi inte bara kan steppa där ute, utan kanske inta lite käk också ;)

2011-06-22 @ 16:28:23
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

Åååh vilken söting!

2012-03-30 @ 14:21:16
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0