OMSLAGSTÄVLING! Rösta!!

Ja, som rubriken lyder så har jag anmält Kian till en omslagstävling på tidningen vi föräldrar! :) Så nu ber jag alla er som följer min blogg eller hittat hit av en slump, ja alla ni som läser denna rad faktiskt, att RÖSTA  på min kära son! :)

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=40123&sms_ss=facebook&at_xt=4d3db7cef0ceb8e0%2C0

Där har ni länken. :) Så snälla snälla, rösta på alla datorer ni kommer över ;)

Då gör ni mig jätte glad!

För övrigt då?

Det har varit lite virr varr med lite familjeagelägenheter under slutet på förra veckan. Inget jag kan gå in på här närmare då det inte gäller mig. Men nu hoppas jag verkligen att det blir bra tillslut framöver!

 

Det är iaf därför jag inte varit inne och skrivit, hade ju tänkt berätta att läkarn (som jag berättade om i förra inlägget) ringde där förra måndagen och vi pratades vid. Han trodde iaf inte det var något fel på Kian så det känndes skönt! :) Men skulle det vara något kunde vi kontakta honnom igen och då skulle vi få komma i kontakt med barnläkare på sjukhuset.

 

För övrigt har det inte hänt så mycket, min syster Martina kom upp förra torsdagen och sov hos oss till på lördagen. Då även vi åkte ner till Birsta för att handla och hälsa på min lillebror Joel på sjukhuset. På kvällen vart det även en sväng till pappa och Katja, Rasmus och Henna. :)

Igår tog jag och gjorde ett riktigt städryck.. För att mamma och mormor skulle komma upp och hälsa på. Solen låg på så man såg hur j*vla skitigt och dammigt det var.. Ursch vad jag hatar damm!! Haha men det är bra att man får främmande för då jäklar kan jag städa, och fort f(ast noga) går det ;) =SKÖNT!
Mysigt att dom kom, bakade kladdkaka till dem, och så hade mormor med sig winersemlor, supergoda! Vi vart även bjuden på mat av henne sedan, som kim så snällt fick upp och hämta på pizzerian. :)

Idag blir min bäbis 7 månader gammal! Tiden går undan, kan inte fatta att det är 7 månader sedan, nästan 31 veckor!! Vi har iaf bara myst på idag han och jag. Jag njuter av varje dag jag får spendera med min sötnos! Mitt allt! ♥ Börjar gruva mig för när det är dax för dagis.. Hur ska jag klara mig utan honnom såå många timmar om dagen?? Hua! Nää bäst att njuta av detta så länge det varar!! :D

 

Nu börjar min bäbis vakna här i min famn och det är nog bäst jag går och börjar med middagen åt resten av familjen med! Idag blir det hemmagjorda biffar! :) MÖMMS!


Kommentarer
Postat av: Annelita

Röstat :)

2011-01-27 @ 20:11:21
URL: http://giraffen83.bloggplatsen.se/
Postat av: Helen

Jag har också röstat nu :)

2011-01-28 @ 09:11:19
URL: http://helenlilja.blogg.se/
Postat av: Tina

Tant faster Tina har också röstat;)

2011-02-04 @ 16:34:12
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0