2010

Tog en liten lista på Louises blogg! :)

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
- Jag gjorde massor, var gravid och allt tillhörande där och det största av allt så födde jag en välskapt stor underbar kille till världen! Ammning med mera :)

Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?
- En sundare livsstil.
- En större inkomst när mammaledigheten är över.
- En resa utomlands.

Vilket datum kommer du att minnas 2010 och varför?
- 27:e Juni för då födde jag min underbara son Niilo Kian.

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
- Bebisgrejer, bil, mat och hus (allt vad det innebär, el, vatten, sophämtning, tv mm) .. och julklappar nu slutet på året. Och vår video- och system-kamera. :)

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Edward maya- Sterio love. Fick höra den på min systers mp3 när vi åkte tur och retur med buss sundsvall-stockholm, då vi var på kryssningen. Sedan spelades den mycket i bilen och här hemma. Och kanske av just den anledningen att jag spelade den så mycket sista månaderna av graviditeten så gillar Kian den också och tystnar om han gråter när den låten spelas. :) Funkar nästan jämt! :) peppar pepper nu.. hehe

Vad ångrar du 2010?
- Ångrar inte så mycket, 2010 var ett toppen år för mig! :D Måste jag ångra något får det bli att jag inte rörde på mig mer, har sjukt mycket att träna bort nu. Men svårt när man hade foglossning osv iof..

Blev du kär 2010?
- Ja i min son! Äkta kärlek som aldrig kommer ta slut.♥

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Jag och min sambo och Kian åkte på spa på södraberget. Tok mysigt! Bästa födelsedagen på många många år!

Vad ser du framemot 2011?
- Komma igång med träning (IGEN) och den här gången inte ge mig (komma i form som jag inte varit på många år).
- Kians utveckling och hans 1 årsdag, samt dop.
- Att bli mer nöjd med mig själv.
- Åka utomlands
- Få till lite mer på utbyggnationen samt uterummet. :)

Hoppas verkligen 2011 blir minst lika bra som 2010 var för mig! :) + en solresa på det vore nice!


Lite nya bilder på min älskling!
    


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åååå vilka fina kort på en stilig kille! :D

2011-01-06 @ 22:57:56
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad söt han är allså måste komma och titta förbi!!! ;)<33333333

2011-01-07 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0