OBS Renovering pågår..

Här på bloggen alltså.. ;)

Jag som är såå teknisk med sånt här har gett min kära vän Cattis http://theworldbychu.blogg.se/ uppdraget att "piffa" upp min blogg igen, tänkte att man kanske blir lite mer motiverad när man snyggat till den igen. :)
Sist var det ju Milena som fick det underbara uppdraget.

Men nu är det alltså dax igen. :)
Det är inget lätt jobb, Cattis får testa en massa olika grejer innan jag kan bestämma mig.

Men sen när vi är klar med detta så tänkte jag lägga upp min förlossnings historia här, och sedan uppdatera om vad som hänt tiden efter att min lill prins kommit till världen.
Han är mitt allt och gör mig såå lycklig!!!
Finns absolut inget bättre!

Jag har skrivit upp lite händelser och om hans utveckling i min kalender så jag ska komma ihåg.
Jag vill ju ha allting uppskrivet hur min lilla kille utvecklas.

Men som sagt.. har lite grejer på gång här på bloggen alltså.
Och nu när Cattis slitit för att snygga till den, så måste jag ju hålla det här med att blogga..
Så hon inte slitit i onödan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0