Go hjärtat!


Här är en bild på våran lilla prins från våran lilla höstpromenad idag i det underbara vädret. :)Kian ville inte ligga, så jag fick bulla upp med täcket bakom så han fick sitta lite. Go killen 10 veckor gammal och 2 dagar vill se och vara med överallt! <3

(Detta inlägg gjorde jag som mobiluppladdning igår kväll när vi hade gått och lagt oss.Men grejen vart den att min mobil skickade detta till ett helt annat ställe, en mobil blogg eller liknande.
Följande sida :  http://toweat527.blogspot.com/
Så tydligen har jag nu en blogg där också som jag inte vet hur man gör för att komma in på :P Ska kolla upp det och ta bort inlägget därifrån tror jag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0