Full rulle..

Har haft det lite fullt upp senaste tiden, därför har min blogg blivit lidande som vanligt.

Inte alls hunnit sitta vid datorn så pass att jag hunnit skriva, har kunnat kolla runt lite då jag ammat Kian och så. Får göra en bättre uppdatering när jag har tid. Håller även på att börja skriva min förlossningsberättelse, måste ju tänka tillbax lite. Kommer nog bli ett långt inlägg det.

Men nu till något annat jag har lovat..
Det är bilden på den fina talan vi fick av Alex, Carola och Gideon förra vecka. :)
Nämmnligen denna:

Och någt kuligt viktigt, vi var och vägde våran prins igår..


Han är nu 63,5 cm lång och väger ca 6200 gram ( var lite svårt att se då vågen pendlade mellan 6150-6240 gram). Vårat goo ♥ : a

 

Lägger upp lite mer bilder på det bästa jag vet, mitt allt MIN KIAN! ♥

          
Trött kille efter att ha mummsat på mammas tutte ;) Sedan lite säng goos med pappa och en annan dag med mamma! :)

Glad kille i babygymmet ;) Min goo fis!

 

♥ Kian, mamma ÄLSKAR dig så det gör ont! Vet inte vad jag skulle göra utan dig, DU är mitt ALLT!!
Fattade inte att man kunde känna så här :D Underbara unge, du gör mamma såå lycklig och STOLT!

Vill bara explodera när jag ska förklara min kärlek för dig!!♥

Nä nu ska jag göra kvällen och gå ner till mina älsklings killar!!
Får uppdatera mer en annan dag..

Natti natti alla där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0