Förkyld..

För "ovanlighetens" skull.. (läs, som vanligt).

Så idag har vi inte fått många knop gjorda.
Kian och jag klev inte upp förrän efter 12 nånting idag, helt slut.
Kian är lite förkyld han med tror jag, lite snorig och hostig, kanske även en aning feber som det verkar. :(
Hua, lill killen min! ♥


Så vi kunde ju inte gå på Myspysen som jag verkligen ville på idag, men man kan ju inte gå dit och smitta ner alla. :(


En annan sak jag skulle på idag var ju efterkontrollen efter förlossningen, men det får vi ta till veckan istället.
Var iaf ut i det fina vädret en snabbis idag, vi gick och köpte blommor åt Kristine som öppnat klädbutiken här uppe! Kul hoppas verkligen det går bra för henne. :)



Korpen träningen har ju äntligen kommit igång igen nu också, denna vecka, som jag längtat!
Men vad är jag då, jo sjuk. :(
Men nästa vecka SKA jag vara FRISK!!


Hade tänkt skriva förlossningsberättelsen.. men har inte någon ork idag.

Nu ska här ammas, min gosnos är hungrig. :)


Kommentarer
Postat av: Annelita

Ser framemot att läsa om din förlossning. Alltid spännande att höra hur andra haft det. Så på tangenterna nu ;)

2010-09-07 @ 23:03:34
URL: http://annelitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0