3 Månader gammal

Det är vad mammas lilla hjärta blir idag! ♥
Tiden bara rusar iväg, får nästan lite panik att det går så fort. Jag vill ju bara toook mysa mer med min bebis. Som snart nästan inte är bebis, det går ju på tok för fort. Känns som att jag redan nu måste börja planera hur jag ska gå till väga när min mamma ledighet är över.  NU förstår jag alla som ska skola in sina barn på dagis och tycker det är jobbigt. jag börjar tycka redan nu att det ska bli jobbigt att inte vara med min goosnooss prins hela dagarna.. :/ Är ju jobbigt att lämna honnom bara jag ska iväg och träna!

Men nog om detta..

I Fredags var jag in på Chili (en kläd affär här i Fränsta) och beställde en sån där mössa och vantar som jag länge har viljat ha till Kian. Beställde såklart en brunrandig ;) Men det finns ju huur många färger och mönster och tryck som  helst! Är en tjej här i trakten som har eget klädmärke för barn, Tjohalia heter det. Om någon är nyfiken kan ni kolla hennes sy sida.. http://tjohaliasyr.blogspot.com


Resultatet på min beställning är detta:

Vart även en passande "dreggellapp"/halsduk. ;)

Så det vart en liten 3 månaderspresent till Kian.



Har varit dålig på att blogga sista tiden här jag vet..
Fattar inte hur ni andra hinner med er..  ;P

Haha, kanske är jag för kär i min lilla son att jag inte tar mig den tiden att sitta vid datorn och blogga.. Vem vet!? Nä, men vissa dagar har jag inte ens hunnit slå på datorn, och då blir det låånga inlägg när jag inte hunnit uppdatera på ett tag.

Igår var ju Kian 13 Veckor gammal..
Känns konstigt att 13 veckor gått så fort, 13 veckor sedan jag låg där på förlossningen och kämpa. Otroligt. Och nu har man världens finaste, sosogaste, underbarasta lilla guldklimp! Iaf, haha, kommer av mig hela tiden fårn det jag skulle skriva om.. Igår gjorde fick vi besök från pappa och Katja, Rasmu och Henna. Rasmus hade haft cup i Ö-sund, så dom kika in på vägen hem. Men när dom var här så hände något med Kian, han började tok skrika, helt hysterisk, har aldrig hört honnom så förut. Så jag vart ju jätte rädd och gjorde allt för att försöka lugna honnom. Han är ju förkyld så jag vet inte om det var att det var svårt att få luft eller om det var magknip kankse. Gör så ont i hjärtat när man inte vet vad man ska göra för att hjälpa den som betyder allt i ens liv. Efter en stund vart han ju lite bättre och åt, sedan somnade han. Lill hjärtat skrek så han var blå nästan, men sen sov han ju sött iaf. Och resten av dagen var det bra. Sköönt!! Jag hade inte tvekat att åka in på akuten om han inte lugnat ner sig.



Iaf innan pappa och dom hade varit här så tog vi bilder på Kian och Kellie. Tycker det är så fina färger nu på hösten, så fick ju passa på medans det var finväder.

  



Sen på kvällen gjorde vi även hand och fot avtryck! :)





För övrigt förra veckan då..

Louise fyllde år! Var dit med present till henne i Onsdags då det var dagen D. Och dit och fikade under Lördagen. :)


Var och tränade box med Sandra förra Tisdagen. :) Har inte varit så svettig sedan förlossningen.



Bjöd på lite fika på jobbet, som jag hade lovat ett bra tag sedan jag slutade, vart blåbärstubbe. :) Sen på kvällen tog vi kort som ska sättas på en t-shirt åt Göran som tyvärr ska sluta. Tog även en promenad med Sandra, Jessica och Helen.



Fredagskvällen spenderade vi hos Jessica mycket trevligt! :)

Hmm ja det får vara that´s IT for now..

Nu ska jag gosa med killarna innan vi ska lägga oss! :)

Natti

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Vackra bilder på världens vackraste barn =)

Nu grät Tant-faster-Tina en skvätt...

2010-09-28 @ 17:46:11
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0