Tiden rinner iväg..

Känns som att jag inte hinner med mig ibland..
Jag vill ju blogga och blir nästan ledsen på mig själv när jag inte tagit mig tid att blogga.

För det händer ju så mycket med Kian nu, idag tänkte jag, om jag nu inte hinner blogga nu.. Hur ska jag då kunna göra den snart när han sover mindre på dagarna och är överallt och ingenstarns..

För förra veckan började han vända sig från mage till rygg.. Nu idag vände han sig från rygg till mage och sen kan han ju ligga och snurra på hur mycket som helst. Bara som  idag då Kim kom ner och skulle berätta att han vände sig helt från rygg till mage, så gick vi upp då har han stökat på så halva han ligger utanför babygymmet. Nu är det ju bara en tidsfråga innan han börjar åla sig fram.

Min lilla kille blir så stor! Så idag satt vi upp grinden för trappen, men behöver också sätta för på sidan för att det är så brett mellan spjälorna. (haha fattar ni vad jag menar med de? Pinnarna alltså till räcket ;) )



Förr förra tisdagen gjorde han mig också vääldigt stollt min lilla älskling!
Vet inte om jag skrivit det tidigare, förmodligen inte här på bloggen utan då på facebook kanske.

Iaf så har inte Kian tyckt om att ligga på mage speciellt länge, och där med har han ju inte tänat så mycket på att "lyfta" upp sig (iaf huvudet sådär från mage). Men från rygg lyfter han gärna uppåt ungefär som att han försöker kliva upp hihi. Iaf då den tisdagen han gjorde det vart jag såå glad att jag fick tårar i ögonen och spran efter telefonen för att ta en bild.
Se min lilla älskling!! :)


                                                                                              
Tidigare bilden med randig body..   Och detta första gången han lyfte upp sig så, då jag sprang och hämta telefonen! :)



                    

Sen en bild på hur otroligt snygg och stilig han är ;)



Sen är det också så kul att köpa nya grejer till Kian, för han börjar få upp ögonen för leksaker och saker i allmänhet och han blir så koncentrerad och grejar på ett bra tag. Min lilla älskling blir såå stor! Vill verkligen stanna tiden ett tag..


Kian helt inne i sin bok när vi åkte i bilen. :)
Tog ett tag innan han märkte..

Att mamman satt och tog en massa kort på honnom ;)


Ja tiden rinner verkligen iväg, han blir så stor så fort!

Jag börjar redan fundera på jobb och så igen. Och på Lördag kanske vi ska lämna bort honnom första gången för att gå på Bio, ja vi får väl se hur jag gör med den saken. Vist Aila fick ha han ca 1 timme en gång tidigare med.. Och det var riktigt jobbigt. Så har inte bestämmt mig ännu angående bion än..


Kom och tänka på en annan sak nu..

Nu när jag sitter och skriver detta börjar Kian vakna till här bredvid mig i soffan. Jag tycker redan han är stor, men om jag läser detta om ett par månader så kommer jag ju tänka tillbax men åh vad mysigt det var och åå vad liten han var osv. Nu ligger han och småå kikar på mig, och varje gång jag kollar på honnom, smilar han upp sig, trots att han knapt har ögonen öppna. ;)

Blir mer uppdateringar en annan gång..

Tänkte avsluta detta inlägg med ett STORT GRATTIS till Cattis och Jocke som fick sitt lilla undervärk Ozzy i Fredagsnatt. :) GRATTIS GRATTIS!

Dom var hit en sväng idag och han var sååå himla fin, Kians nya lilla kompis! ;) Hihi

Nä nu måste jag sluta, ska faktiskt åka dit och snusa på Ozzy lite nu, jag och min älskade Kian! :D

Ja , jag avslutar helt med en av alla bilder jag tog på Kian igår då jag hade tråkigt! :)


Ja, som ni ser, inte bästa kvallen.. taget med mobilen..
Vill bara råka nämna att jag snart fyller år och att jag älskar att fota (speciellt mitt hjärta) , så högst upp på önskelistan står systemkamera, okej dom e skit dyr, men kanske ett bidrag iaf ;)

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0