20:e Maj 2010

Ja, jag hade ju tänkt blogga för längesedan men har inte haft någon ork..

Skulle rycka till ikväll men det verkar som att det tar vääldigt lång tid att ladda upp bilder och Kim sitter och väntar på att få ta över datorn..

Men idag var iaf Louise här och hjälpte mig göra magavgjutningen jag viljat göra länge nu, :)

Kul att ha kvar som minne, lägger upp en bild på det ikväll. Men tror jag får ta resten i morgon, jag försöker lägga upp lite bilder från babyshowern också, men det tar tid. Kim är trött och vi ska se film nu innan han somnar.

Känner att detta inlägg blir flummigt, får skylla på att jag är gravid ;) men inte så länge till ;D hihi..

Har mycket att tänka på nu inför allt som komma skall, se till att allt är klart. I morgon när Kim slutar ska vi åka till stan och handla förhoppningsvis det sista vi behöver så jag kan börja varva ner. Samt att vi ska fira Emma pemma som fyller 24år på lördag! :D

Men men, iaf resultatet för dagen vart detta! :D


Nu ska väl min sambo få ta över så han kan betala räkningarna.. Men om jag hinner ska jag fixa ett riktigt blogginlägg i morgon ;D

Puss puss

Och stort tack till Louise som fick slita med detta med böjd rygg.. hehe tror jag e skyldig henne en massage nån gång framöver nu ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Allt för dig stumpan =) tycker den blev asbra ja :D

2010-05-20 @ 23:03:31
URL: http://loisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0