Skärpa mig :)

Jag borde verkligen skärpa mig med bloggningen..

Jag kan ju sitta flera timmar om dagen vid datorn och fundera på vad jag ska göra ir kika på..
Men ändå tycker jag att det är "jobbigt" att logga in och blogga.
Vet inte varför det är så, tycker ju själv att det är kul att ha kvar och kunna gå tillbax och titta vilka tankar man haft vissa perioder av sitt liv.
Lite som en dagbok, en dagbok som man delar med sina vänner. :)
Men livet går ju upp och ner och tankar och värderingar ändras ju hela tiden tack vare olika erfarenheter och uppleverlser man går igenom.
Klart att det alltid är kul att ha kvar sånt.
Men vet inte varför jag inte orkar.
Kan vara att jag alltid skriver så långa inlägg när jag väl skriver, känns som att ingen orkar läsa.
Och att det blir långa inlägg beror ju på att det ÄR så sälla jag skriver, ska man kanske sammanfatta 3 månader. Haha. Nä, detta måste det bli ändring på!
Speciellt nu när bebis snart kommer! Vill ju minnas allt då ju! :)
Synd bara att jag inte bloggat så mycket om min graviditet, hade ju varit kul att kunna kika, hur mina tankar gått kring det hela, hur jag mådde i den och den veckan, kul om inte annat att kunna jämför nästa gång man är gravid. Och se hur olika man mått i olika skeden..

Nä nu måste jag försöka ge det här en ärlig chans! :)

Peppa mig gärna med att komentera, alltid lite roligare om jag ser att ni vill läsa min blogg också :)

Fast jag vet ju själv hur duktig jag är på att kommentera andras =/ Nått mer jag måste skärpa mig på..

Känns som att det blir mycket änding här framöver för mig, men jag har nu nått en punkt då jag vill sköta mitt liv så som jag faktiskt vill att det ska vara. Ingen annan kan ju göra det åt mig. Jag vill ha mer ordning på mina saker, mer ordning här hemma.. ja mer ordning på allt! :)
Jag hoppas och tror att jag nu ska kunna kontrolera mitt liv mer som jag själv vill nu!

Har ju en liten till att tänka på också, så min planering måste bli bättre.

Hoppas hoppas att jag klarar allt detta nu! :)

Som sagt, nu vart det ett ganska långt inlägg igen. Men det ska inte behöva bli så långa framöver.. kankse räcker att jag skriver några korta rader vissa dagar. Jag menar, såå jobbigt var dte ju inte att logga in ;) haha

Tänkte lägga upp lite magbilder nu också.. har ju inte varit så duktig på det heller. Har glömt ta en hel del bilder både jag och Kim.

Är inte säkert dom kommer i helt rätt ordning nu, men ni får ju se magen iaf.

Måste rensa upp bilderna på datorn nu också, allt ligger huller om buller i olika mappar, så man måste leta föör att hitta. Vi får se vad jag får fram nu då :)

V.33 Bristningar på väg :(
  
V.34

  
 Nån gång mellan V. 35-38 (kanske)

    
Nån dag senare.. som jag se när jag kollar ner.

V.39 En dag när jag vaknade var dom bara där.. bristningar över HELA magen, usch vad dåligt jag mådde då, ville bara gråta och tänkte att jag aldrig kommer kunna bli fin. Men men, jag får väl gömma mig bakom min förhoppningsvis söta unge ;) Haha, men Louise säger att dom går bort med tiden.. HOPPAS verkligen det! Annars ska det finnas laserbehandlingar ;P
 

Hmm, ja det var väl det.
Idag är jag i vecka 39+1 tror jag, haha har blivit så förvirrad av det där nu, men alltså påbörjat vecka 40, På måndag går tiden ut!!
SPÄNNANDE!!!!! ;D

Bild från nu ikväll (nyss):

 

Nu ska jag kika på tv och äta glass innan jag ska hämta min sambo.
I morgon ska vi till BM :D

Bye for now!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag läser alltid Angelica ;)

Fick också bristningar med pojkarna.. dom syns verkligen inte lika mycket som när man är gravid. Sedan blir dom ju lika ljus som hyn. Ska prova och se om dom syns ännu mindre efter att man solat i sommar. Annars följer jag gärna med på dom där laserbehandlingarna ;) Puss!

2010-06-08 @ 20:55:29
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oroa dig inte för bristningarna, jag tror snarare att du kommer känna dig stolt över dom sen när du fött barn! Det är ett bevis på att du är mamma!

Jag fick inga bristningar pga graviditeten, men har nåra på sidan sen förut, och dom bleknar med tiden.. :)



Kram på dig

2010-06-08 @ 21:50:24
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Louise

Gumman du är så fin, längtar tills bebis kommer ut ja puss puss till dig och bebis

2010-06-09 @ 09:57:27
URL: http://loisans.blogg.se/
Postat av: Tina

Nu är det nära, wiiii! Jag längtar efter att bli faster till en liten goknopp =)

Det där med bristningar är nog ingen fara, vet många som fått barn som jag inte ens sett att de ha bristningar, jag tror du tänker mer på dem själv än att någon annan ser dem. Så låt inte det hindra dig till att leva normalt. Kraaam!

2010-06-09 @ 18:17:39
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0