Still no baby..

Hade tänkt blogga tidigare idag..
Men så vart det ju inte.

Tänkte iaf bara medela att jag fortfarande inte har fått nån liten..

Hoppas hon/han kommer snart.

Gjorde ett städryck tidigare ikväll så det ser iaf ganska okej ut OM nu lill*n vill titta ut så är det iaf lite skönt att komma hem till någon ordning.

Näe, nu ska jag borsta tänderna för att sedan krypa ner hos Kim, han har redan hunnit ner till sängen han.

Han blir så trött när han jobbar mornar. ;P haha får se hur pigg han ska vara sen när vi har bäbis då! ;)

Kanske lägger upp nå bilder i morgon, möblerade ju om lite snabbt igår, fick lite ordning.

Så då får ni se och säga vad ni tycker om det! ;)

Sen hade jag tänkt tacka så mycket för dom snälla komentarerna jag fick i inlägget "5 år sedan", dom värmer! TACK!

Så kul att se att ni läser min blogg!

Puss på er!

Och god natt och sov gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0