Kusin Hilma 18 år idag! :)

Ännu en grej som gör att man inser att man faktiskst blir äldre..
Ja jag vet, det kanske låter som att jag har värsta åldersnojan! Men det har jag egentligen inte heller..

Känner mig fortfarande som att jag vore mellan 18-20  ibland ;) ( Förutom nu då, nu för det mesta känner jag mig som Agda 95 ganska ofta om jag ska röra mig. ) 

Men det är bara det att när man tänker efter hur många år det verkligen gått man blir lite rädd för hur tiden springer iväg, snart sitter man där på ålderns höst. Haha. Nä så farligt är  det väl inte, men ändå.
Det känns som att "barnen" kommer ikapp mig. ;)

Men men nog om detta! :)

STORT GRATTIS till min kära kusin Hilma idag!
Hoppas du är nöjd med dagen!
Vi var ner en sväng för att gratta henne idag, en massa folk där och go mat och fika! :)
Innan vi svängde in var vi in till birsta en sväng.. och j*klar vad folk det var där, har nog aldrig sett så mycket folk där inne någonsin tror jag.

Nu vart det brottom..
Efter att vi varit hos Hilma och dom drog vi en sväng på willys och handlade, sen hem packa upp och efter det fick vi besök av Louise, Fredrik och Enya.
Spelade lite Yatzy och såklart vann jag båda omgångarna! ;)
Nu ska vi åka och vara chaffis, ska tydligen köra Pelle och Helen från Daniel och Claudia! :)

Flummigt avslut på detta, men kim sitter redan i bilen ;P

haha..
Bye for now!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har jag uppdaterat :P haha :D

2010-06-13 @ 22:41:19
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0