5 ÅR SEDAN!!

DET ÄR INTE KLOKT VAD TIDEN GÅR FORT!! Redan 5 ÅR sedan jag tog studenten!
Kom att tänka på det idag, då Kim och jag åkte ner till stan för att hämta hem lastbilen till macken (den hade varit på service). Iaf så kommer vi till rödljusen (vid ica) där man svänger ner mot Hedberska, på andra sidan står en van och ur den väller det en massa pojkar som börjar springa runt runt bilen flera varv medans dom har rött.
Fulla är dom och en ramlar omkull och en annan ska hjälpa, såg bra roligt ut iaf! Bilen var så klart nerkladdad med deras klassnamn (kommer inte ihåg vad de stod, men ändå)..

DÅ slog det mig..

Att det faktiskt är exakt FEM ÅR SEDAN jag tog stutenten!!
Känns helt sjukt! Vad har jag lyckats åstakomma på dom här 5 åren!?!

Inte så mycket..

Okej, har för mig att det var den 11:e jag gick ut, men det var en Torsdag  så det känns som att det var idag för 5 år sedan ;)

Minns det som att det var igår...

Jag skulle få vara med i alla tävlingar under dagen, men bara någon dag innan studenten fick jag halsfluss och 39 graders feber. Inte så roligt.

Detta gjorde ju att lekarna jag sett fram emot i 3 år och som jag skulle få vara med på alla grenar, inte vart av alls för min del.

Jag fick heller inte dricka så mycket pga att jag åt både penicillin och alvedon i stora mängder.
Men ändå är det ju ett härligt minne som består! :)
Saknar vissa från klassen, inte alla men dom flesta! ;)
Idag då, jo jag har ont i halsen idag (fick ju det igår) och förkyld, så nästan samma "sjuklighet" som då.

Detta är iaf nån bild från då:
 

Och så här ser jag ut idag (efter att ha rotat fram min mössa ;) ):

   

5 År sedan som sagt, lika många år som jag har fingrar på en hand. ;P

Men jag ser inte en dag äldre ut!! ELLER!?!?

Haha, jag fick ju iaf visa körkortet på systembolaget när vi var in dit idag och skulle köpa vin (inte för att dricka nu, utan för att passa på att fylla vinstället under tiden vi inte dricker, är nog våran ända chans att fylla det då ;P ).

Och som tanten i kassan granskade det.. ja det var ju några år sedan jag tog det kortet också om vi säger som så, plus en gravid mage! Haha.. Undra vad dom tänkte! ;)

Men om ni jämför kroppshyddan från studentbilderna från 05 och denna bild..

Just ingen skillnad alls va?

SHIT, JAG är ju ENOOOORM!!! :P

Nä, när ungen är ute så ska jag ta tag i mer saker i mitt liv, det ska bli lite mer ordning på kroppen, blir till att kämpa till hösten nu då! :D Får kolla bilderna från 05 för att få pepp.. Haha

Nä nu ska jag upp på macken och kika hur det går för Kimpa och se om han vill med hem ikväll..

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: annis

Du e jätte snygg! O ta första året att mysa med bebisen sen kan du tänkta på att kroppen :) Kraam!!

2010-06-10 @ 22:13:01
Postat av: milena

aaaa sjuuuuukt hur tiden gååår :/

du är ju iaf med barn du :D viilllll meeeed



och du är jättttteeee fin :D



puss

2010-06-10 @ 22:17:40
Postat av: cattis

Hehehe, tsssss! Så du tror du ska få fin väder hela sommaren?? Så du vill plåga ihjäl mig extra;)Med tanke på att ja typ jobbar hela sommaren känns de som. Så ja därför blir de väl finväder då.. fuck!

2010-06-10 @ 23:24:37
URL: http://theworldbychu.blogg.se/
Postat av: Caroline

5 år går alldeles för fort! Snart börjar ungarna våra i skolan ;P

2010-06-11 @ 13:12:12
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag fick oxå visa leg på systemet idag. Jag är 35

Blev skitglad haha

2010-06-11 @ 19:58:53
Postat av: Elin

Helloooo! Nu är det nära, vilken dag som helst!

Tänkte bara säga lycka till och sådär..

Också vill jag tillägga att du är en toppsnäcka som ser fräsch ut i 9onde månaden! ;)

Du ser bara ut att ha en mage! En annan kommer väl se ut som en väg-kon! :D hahah Den tiden, den sorgen!



Puss & Kram

2010-06-11 @ 21:32:02
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: Tina

Du är så fin så fin!

2010-06-12 @ 10:55:51
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0