<3 KIAN ÄR HÄR <3

För er som kanske inte viste det, men på den 13:e dagen över tiden tittade mitt lilla ♥ äntligen ut! :)

2010 - 06 - 27


En STOR kille på 4728 g, och 57 cm lång var han.


Niilo Kian är min lilla älsklings namn, det understrukna är tilltalsnamnet. :)
Och han är såå snäll min lilla grabb, helt underbar.
Vi får sova mycket under nätterna och han är så goo och lite mammig ;)
Och det är hur mysigt som helst!!
Vi har fått massor av fina kläder och presenter från alla håll och kanter. Så mycket fint!


TUSEN TACK ALLA FÖR PRESENTERNA TILL VÅR "LILLA" KIAN ♥!


Har även ett inlägg som jag hade börja skriva dagen innan vi åkte in tror jag.. Ska ta och publicera det någon dag, men ville bara skriva lite idag nu när jag fick en stund över.

Var ju så längesedan jag skrev sist, och jag har ju lovat mig själv att skriva mer offta också!

Men kan vara fullt upp med en liten bebis innan man kommit in i det helt själv.


Idag är han ju iaf hela 13 dagar gammal, två veckor snart, jag kan inte fatta det.. Tiden bara rusar iväg, och jag vill att han alltid ska vara mammas lilla goo kille.

Jag fattar inte att man kan älska någon såå mycket som jag älskar Kian!

Man skulle göra allt för att skydda sin lilla älskling!


Nä nu ska jag ta upp honnom ur vagnen, han sov när vi var på promenad och nu vill mamma gosa. ;) Hihi.. måste ju se till att mysproppen får i sig någon mat också! :)




Bjuder på en bild också på Kian och hans pappa på bb avdelningen, har inte lagt in några bilder från kameran än, så måste fixa det, sen kommer det mer bilder på min lilla älskling! :)

Inte för att man såg Kian så bra, men ändå ;)




Namnet Kian är ju iaf från våra namn, Ki från pappa Kim och An från mamma Angelica. :)




                                      Kian


                                                     Placering på namntoppen 2009: Inte i topp 100
                                                           Antal män med namnet i Sverige: 336
                                                           Antal kvinnor med namnet i Sverige: 7



Kian har namnsdag den 20:e Oktober.




Kian är ursprungligen ett irländsk namn och betyder "ålderdomlig, uråldrig" eller "den forntida".

Kian betyder också "Konung" på persiska. Namnet förekommer även i flickform och uttalas då Kiana.

Kian betyder också "Rike" på persiska, "kian iran"





Så var det med det. :D

Ha det så bra alla tills nästa gång! ;)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jo absolut de säger jag inget om! Men håll med om att de vore rätt underbart att ha riktig sommar i allafall tills i slutet på Augusti. Dom säger ju de att de kommer inte vara nå fler varma dagar i sommar. Fin väder men ingen värme. Hade ja veta de hade ja njute mer. För har längtat efter denna sommar hela året. De ja menar! Puss & Kram till er.

2010-07-25 @ 11:53:31
URL: http://theworldbychu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0