Onsdag 20101208

Oopps.. Såg nu att kl slog över till 00:00.

Men iaf, tänkte bara skriva någon liten rad..

Idag var vi upp till Ånge och ombesiktade bilen, det gick bra so tur var. Men det borde det ha gjort också med tanke på att vi survat den och haft den på verkstaden och lagt ut x antal kronor!

Efter det vart det en sväng in på systembolaget en sväng, där hade dom gjort om så man får plocka själv som på en riktig butik. Det var ny invigning idag :) Förut var det bara ett litet ställe med glasmontrar man fick kolla vad man skulle ha och säga till i kassan så hämtade dom det. Men nu hade dom fått till en toppen fräsch fin butik. :) Så jag köpte dom "nya" smakerna på bacardi breezer, har ju inte druckit på ett tag så nu ville jag också smaka mango, tranbär osv.. Ska ha dom när vi ska på firmafest/julbord nästa Fredag. :) Men nu när jag googlade hittade jag massa andra smaker!!! Vart finns vissa av dessa!?


Visst några gamla men HALLÅÅÅ! COCONUT!!! Jag ÄLSKAR COCOS!! Sen lät det inte äkligt med hallon eller blåbär heller! Äpple känns lite vanligare på "cider"fronten men kanske kan vara något de med.


Sen har vi inte gjort så mycket mer idag, fick iväg lite julkort idag, Kim får fixa adresser till sin släkt så kan man skicka dem i morgon kanske. :) Tog lite julkort på barnen i söndags nämligen, men svårt att få båda att se bra ut samtidigt, alltså att båda ser glad ut och kollar in i kameran. ;) Kian var inte så värst intresserad då heller. Men men får bli som det vart. Nästa år blir det förhoppningsvis finare bilder då jag förhoppningsvis köpt mig en riktig kamera, typ systemkamera kanske ;)



Några bra och mindre bra exempel på julbilderna jag fick ihop.. dock inte bilden vi skickar! Kanske är du en av dom lyckliga som får ett julkort av oss så får ni se även det kortet!?! ;) Haha

Nä nu har Kim kommit hem, så vi ska snart natta!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina kort! :)

Men jösses va lik Aila Kellie börjar bli!!

2010-12-13 @ 18:57:06
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0