Den 24 December 2010

Vill bara passa på att önska er alla en riktigt..

Hoppas ni har det varmt och skönt, får fina klappar, se tindrande ögon ocg riktigt god julmat! ;)

Jag är såå glad att vi ska fira jul hemma hos pappa, för här hemma är det aldeles för kallt. I morse när jag gick upp på övervåningen var det 12 grader i köket.. BRRRR!!!
Skönt att komma bort och slippa kylan här hemma, sen hoppas vi på att det blivit liite mildare här så våran pump iaf kan producera lite värme. Inge kul med en bebis som måste vara fullt på pälsad när han är inne.

Ska bli så mysigt att få fira Kians först jul! ♥

Nu ska vi göra oss klara så vi förhoppningsvis kommer iväg i hyfsad bra tid som vi sagt för en gångs skull.. ;)

Har läst en änglafamiljs blogg nu ett par dagar, och deras historia berör mig så djupt, önskar att inga fler ska behöva uppleva det dom gjort. Tycker dom är otroligt starka och jag kommer aldrig glömma deras lilla Lucas! Jag önskar dom all lycka och en riktigt god jul! Jag har er i tankarna..

God jul igen allihop! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0