Fredag 9/4-10

Låång dag idag, men även väldigt rolig.

Har jobbat väldigt mycket sista tiden, därför jag inte hunnit och orkat blogga så mycket.

Förra veckan var jag bara ledig Torsdagen plus att det var mycket folk eftersom dom skulle påskhamdla och så. Fick be min snälla chef om att bara jobba halvdag i går för jag känner mig verkligen heeelt sluuut. Nu är jag iaf ledig hela helgen, men mycket att göra som vanligt när man väl är ledig. Sen åker Kim och Daniel på kryssning med shell på söndag och kommer inte hem förrän på onsdag. Känns lite jobbigt och tråkigt för mig, men säkerligen roligt för honnom. Hoppas han får det bra iaf. :)

Men idag då iaf, så hade vi bestämt med Fredrik och Louise att vi skulle åka upp till Östersund och gå på äventyrsbadet där.

Så kl 8:45 i morse kom vi iväg, redan då var jag riktigt slut och hade nog gärna legat kvar i sängen.
Fast jag var riktigt trött var det kul att komma i väg också, väldigt kul att åka vattenkanorna :)
Började blöda lite näsblod sen när vi satt i bubbelpoolen, vet inte om det är för att man är så slut eller om det kanske är nån förkydning på g.
Efter badningen i några timmar så åkte vi in till själva city, jag, Kim och Kellie.  Där gick vi och åt på kina och sedan for vi runt ock kika där kim legat inne när han gjorde lumpen och på frösön och en möbelaffär.
Där hittade kah sån där väggdekoration som det står "fånga dagen", tänkte sätta upp den i köket sen när vi hittat en plats. :)
På vägen hem försökte jag mest bara sova i bilen, så tog min halsduk och drog den över pannan och knöt fast den bakom nackstödet på stolen. :)
Sen var det bara att slappna av och blunda utan att sitta med en sne nacke mot rutan! Funka skitbra! :D

Väl hemma nu då så har jag och Kellie suttit och kikat på talang, men nu har hon gjort kvällen.

Kim satt och jobbade lite men nu sitter han här med mig, ska väl slå på en film innan vi sedan somnar ovaggat hoppas jag! Var längesedan jag kunde somna fort på nätterna och sova hela natten nu. Hoppas på det ikväll iaf.

För övrigt denna vecka så har jag fixat klart inbjudningarna till babyshowern, så nu kan ni vänta vid brevlådan om ni tror ni får någon inbjudan.. hihi :)

8/5 har jag planerat att det ska bli iaf, så fixa ledigt om ni jobbar den lördagen! ;)

Nä, nu ska man väl ta och mysa lite.

puss hej

 

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Ajdå, jag fyller ju år den 7 maj och tänkte ha fest på den 8e. Vet visserligen inte om jag är en av de bjudna men ;)



Men uppvaktande blir det ju ändå av något slag av både dig & lilla bebis =)

Kram på dig

2010-04-10 @ 12:27:11
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0