Söndag 11/4-10 Underbara soooldag!

Härliga vårdag! :)
Tråkigt bara att Kim inte varit hemma. Han och Daniel har dragit på jobb kryssning, men när han ringde nyss lät det mer som party kryssning ;P haha jaja, men jag unnar honnom det, snart blir det inte mycket festande för oss ändå . :)

Har faktiskt inte gjort så mycket, och inte varit ute så mycket som jag velat heller, men förhoppningsvis kommer det fler sånna här underbara dagar iaf. :)

Jag som blir hemma hela sommaren.. ;D

Var iaf bort till Claudia och Maya och hälsa på, Louise kom också en sväng så vi satt där och fika i solen. Mysigt!

For även över en sväng på andra sidan till Annis och Johan och skulle kolla på lite barngrejer dom hade till salu, sugen på mycket där, ska bara övertala Kim när han kommer hem!

Funderar på hur det blir ikväll, skulle ju få sova hos Cattis när Kim var borta (vill inte sova hemma i huset själv), men henne har jag endast fått ett sms från idag och inget svar.. så får väl se hur det blir med den saken.. =/

Syster Martina är iaf på väg upp en sväng nu, och kanske tar hon med sig Emma, blir kul att surra lite, även fast dom kanske inte stannar så länge, men ändå! Trevligt med sällskap :)

Tänkte lägga upp lite bilder, bl.a på korten till babyshowern och kanske nån magbild till.

Nu har den blivit riktigt stor tycker jag. Var lite kul härom dagen då vi var upp på shell och Claudi kommer bort till oss och säger. -Hur är det med lillmagen då?

Varpå jag vänder mig om (stod med ryggen mot när hon kom) och ser hennes reaktion, ögorna vart stora som bollar.

-Oj, den var inte såå liten längre.

Haha, det var lite roligt, då hade hon ändå sett mig bara några dagar tidigare. ;)

    

Bäbismagen!

    

Thats it for now..

Ska förbereda innan Martina, Emma och kanske Milena tittar upp :)


Lite sol i det där facet skadar inte, hoppas det fina vädret håller i sig så man se mer mänsklig ut ;)

puss hej


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja nu gåre undan, magen växer så de knakar ;) hihi..

2010-04-11 @ 20:12:48
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Tina

Fina magen då =)



kramis

2010-04-12 @ 19:58:34
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se.
Postat av: milena

sorry kunde inte hänga med upp :( hade redan lovat bort mig.. fiiiiin magen du har'! ääär så avis :D:D puss gumman

2010-04-13 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0