Belive it or not!

Men i natt har jag faktiskt kunnat sova någon timme!

Känns UNDERBART! Hade helt tappat känslan för hur det känns att faktiskt kunna sova nån timme per dygn.
Har varit så fruktansvärt slut så jag knappt vetat vad jag heter.
Huvudvärk utan dess like och "spring i benen" när man ska vila ir sova.
Jag brukar kunna ha svåra sömnsvårigheter, men så illa som det varit sista tiden har jag nog inte varit med om tidigare. Har helt enkelt inte gått att sova, och natten till igår sov jag inget alls!
Helt slut!
Men i morse när Kim klev upp vaknade jag och fick nästan ettt lyckorus av att jag faktiskt sovit! :D
Och att jag faktiskt kunde somna om och sova yttligare några timmar!
Ljuvligt!

Nog om det, magen växer så det knakar i Tisdags var det vecka 32.

Så nu är det inte så långt kvar. :D
VI LÄNGTAR EFTER VÅRAT ♥
Förra veckan läste jag att bebisen skulle sova 90% av tiden, och visst det var ganska lugnt där inne.

Men nu, senaste dagarna/nätterna har det varit ett väldigt stök och bök där inne!
Och det är så underbart roligt att kolla på magen hur den formar sig och det verkligen synns (och KÄNNS) hur den bökar på därinne.

Funderade ett tag på om den kanske hade fått klaustrofobi där inne och försöker trycka ut magen så den blir större. Hehe. :) Är nog ganska så tångt där inne nu. :)

Men i natt vart jag riktigt rädd, skulle vända mig från ena sidan till den andra. Och bebisen brukar ligga så att den har sin fot eller fötter på höger sida av magen, sidan på mig. (Jag tor iaf att det är så, för det brukar vara en hård liten "bula där" och stjärten är det inte för den brukar vara mer mitt på magen.)
Iaf när jag vände mig så vart det jättekonstigt kan inte ens beskriva hur det känndes men inget jag kännt förut och jag fick för mig att jag brytit benet på barnet ir nacken och då vart jag livrädd.
Men det kan väl inte hända när dom ligger skyddade där i fostervattnet, men jag vart iaf livrädd. Sen funderade jag på om det kanske var så att den hittat mina revben så den fick till nån spark där. Men jag vet inte vad det var. Har inte ont idag, och det gjorde väl inte så ont överhuvudtaget, men det var bara en så konstig känsla.
Jag hoppas iaf att inget vart fel med min bebis, den rör sig idag så då måste det vara bra va?
Svårt när man inte ens kan beskriva hur det känndes, var ju halvt sovandes då också.
Men men.. Iaf så..
Tog Kim några bilder på magen i Tisdagskväll där han skrivit viken vecka vi var i då!

 
Ja typ sådär stor är min mage nu. :) ♥

Bebisen har även börjat få lite hicka lite titt som tätt. Även där när den hickade första gången så vart jag lite rädd att den fått hjärtsnurr eftersom det kom i en jämn takt.

Men sen kom jag på att det nog var hicka så då vart man lugnare igen. :)

Igår fyllde Kim 36 år! :) Vart inget direkt firande av honnom då.

Det tar vi på Lördag istället. Han har öppningar denna vecka och jag skulle ha jobbat till 20:15 om jag hade orkat.

Vart bara halvdag för mig igår då jag inte sovit något alls. Orkade inte mer kände jag.

Var först till Erika på skönhetshuset kl 9 igår och klippte mig och färga håret, så nu är man mörkhårig igen och med lugg, liten omställning att vänja sig vid. :)

Sen jobbade jag till 15:30 och sen hem, var tvungen att äta något då jag inte hade gjort det sedan kl 8 på morgonen och vi hade väl ingen större lust att fixa något. Så det vart go mat på bykrogen! :)

Stort GRATTIS i efterskott älsklig iaf! På Lördag firar vi dig! ♥

NU ser jag tiden rinner iväg, ska fixa mig, ska ner till Birsta nu när Kim slutar kl 14.
Vart ju iaf en uppdatering :)

Ha en bra dag!



Puss puss


Kommentarer
Postat av: Cattis

Magen växer så de knakar tror ja visst ;)

2010-04-23 @ 23:24:34
Postat av: Romanique

Sicken fin mage :)

2010-04-27 @ 15:24:20
URL: http://romanique.blogg.se/
Postat av: emma

å där på birsta träffde du mig.. :P

skall bli så kul att få komma upp o hälsa på den 8de. puss

2010-04-28 @ 23:26:12
URL: http://puffbubblan.blogg.se/
Postat av: Johanna

OOOOh vilken fin mage!!! ser så framemot att får träffa dig i sommar!! Du får åka på en turne när lilla pyret är fött :D

2010-05-13 @ 23:13:57
URL: http://www.imgoingtomiami.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0