Svar..

.. Ja äntligen idag fick jag mitt svar från cellprovet, som jag har väntat på det.
Ja, och som vanligt med  min tur så hade jag självklart cellförändringar och måste till sjukhuset och göra ny undersökning! :( BLÄÄ
Jag vill inte.. Försvinn!!
Visserligen är det inget farligt så, men det kan ju utveckla sig till, ja canser och jag vill ju inte ta bort hela skiten så jag inte kan få barn!! :(
Men förhoppningsvis är det ingen fara så håll tummarna för mig! :)

En annan sak då.. Varför är jag så sjuuuk trött hela jä**a tiden!?!?
Jag förstår inte.. :(
Är det min förkyldning som förälskar sig i mig och vägrar lämna mig, som gör att jag inte orkar ett skit kanske?

Nog om detta tråkiga ämne.
Roliga saker jag har gjort sista tiden då jag inte orkat skriva är bland annat, Louises babyshower!
Det var jätte kul, kan gå in och kika på hennes blogg där finns även bilder. Det var visserligen ett tag sedan nu, men tror inte jag skrivit om det iaf.

Min Emma fyllde 23 år den 22:a Maj, det är ju alltid värt att nämna! :D ♥
Men har inte hunnit vare ner och firat henne.

Har heller inte firat Carros små gull pojkar som hunnit bli hela 1år den 13:e Maj!
Måste åka ner och fira dom med! :D

Och annars har det väl varit rätt lugnt.
Utom då Shell hade firma fest och jag var chaffis..
För då hade äntligen Hanna kommit hem från Usa den 13:e Maj samma dag som Carros pojkar blev storpojkar! :)
Men iaf så mötte jag upp Emma, Hanna och Sandra som har en liten bäbis i magen :D och åt på kina. Satt där rätt länge och pratade, sedan mötte vi upp Milena hemma hos Emma och sen åkte vi även bort till henne.
Sedan bestämde vi oss för att gå ut, så då blev det Olearys (F*n vad längesedan jag var ut i stan), var så kul att få vara med tjejerna mina! :)

Ja jo och i Lördags var jag Kim och Kellie upp och grillade hos Snygg Ulf och Erika, riktigt trevligt! :)
Fick man även höra en del skvaller, jag hänger då inte med alls jag :P haha
Till efterätt vart det rulltårta (som jag hade gjort en riktigt ful en ;P) och lite jäger!
GOTT!?
Hehe, NOT! Jag ska aldrig mer dricka jäger fyy vad äckligt :P
Dom drog upp på byis och kim o jag skulle kolla på film hemma.
Men jag somnade, jag som aldrig somnar till film jag vill se har gjort det två gånger senaste tiden.

För övrigt så har jag praktik på Coop här i Fränsta, hoppas på att komma in i det hela, har ju aldrig jobbat så i en butik! :)
Bara på macken då!
Sedan får jag också jobba en hel del på dagis and I love it!! :D Jag  blir så glad när dom ringer och jag får jobba!
Trivs kanon bra! :D
Såå ring ring så fort ni behöver någon jag ställer mer än gärna upp! ;D

Nä nu ska jag slappa klart innan vi ska upp och träna!
Har så ont i min stakars rygg =/

Puss hej! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0