Snart Snart!!!


Snart händer det grejer som det verkar! :D
Hihi, kanske inte får säga något om det nu..
Meen, det är något jätte roligt! :D
♥♥♥
Jag LÄNGTAR!



Idag har kommit hem från praktiken på Coop och inte hunnit så mycket mer.
Glömde bort lunchen så jag slutade en halvtimme tidigare ist.
Så nu har jag mumsat i mig lite tomatsoppa och halloumi ost, som jag btw är helt bestatt av sedan vi åt hos Ulf och Erika!
Jag älskar den verkligen, så sjuukt god och salt!
Kan äta den till allt, grilla den ir stek i stekpannan som jag har gjort nu då (godast grillad) eller som den är!
MmMmmMMmm.. :)


Väntar nu på att Kim ska komma hem, så vi kan ta en lååång promend! :D

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Jenny

du kanske är gravid ;) hehe för DÅ blir man SJUKT trött vill jag lova!!!

Tråkigt ang cell-förändringarna dock... men de är nog ingen fara ska du se!



vi synes! kram

2009-05-28 @ 16:02:23
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0