Idag 090311

Jag och uppdatera.. kommer inte ihåg så mycket från de senaste tiden..
Kan kanske bero på att det inte har blivit så mycket.. Bara myst på :)
Kim o jag tar tag i träningen, ska bli super fitta (inte det kvinliga könsorganet utan jävligt tränade bara) till sommaren vare tänkt, men tror det kan ta lite längre tid för mig.. har en hel del.
Har ni något tipps så får ni gärna komma med det, hade man haft pengar hade man kanske lagt sig under kniven hehe! :P
Näe, bäst blir det om man tränar och äter sunt! Det tror jag på! :D

Förra veckan började jag iaf min praktik på dagis. Har gått si sådär.. Jag vill ha ett jobb!
Parktik får man inga pengar av.. Men man slipper ju sitta hemma iaf :P
Funder nu även på om jag kanske ska utbilda mig till mäklare, men det lär väl inte finnas sån utbildning i Sundsvall som alla andra utbildningar jag varit intresserade av finns de väl i huvudstaden..

Idag bär det iväg ner till stan då Kim är klar med mötet.. Dags att fylla på frysen igen.. suck går så mycket pengar på sånt som Louise bara tycker är dyrt och onödigt! Haha Internskämt jag o Louisan ;) hihi
Känns väl extra jobbigt att jag inte känner mig helt kry heller.. =/

För övrigt så har jag och Kim kommit på värsta grejjen.. Ir värsta o värsta.. men sköönt äre! ;)
Nästan varje kväll när vi lägger oss så masserar vi varandra (helkroppsmassage) 10 min var, alltså så det blir 20 min smmanlagt. Så grymt skönt, man blir avslappnad och spänningar släpper.. PLUS ATT DET KAN VARA ETT BRA FÖSPEL ;) HIHI Nice

Nu får man väl någon komentar av Cattis om att jag skriver om mitt sexliv på bloggen..haha :P Sa inte att vi gjorde det, men att det kunde vara.. det får tolkas hur det vill.. bara Kim o jag som vet ;)

Nä nu ska jag ta på mig en mask i form av smink så man ser mänsklig ut iaf när man ska inhandla från birsta, kan iof vara bra om jag skrämmer iväg folk, mer parkering och inga köer för oss ;P hihi

Hoppas ni har en bra dag iaf! :)


Over and out from Angel..

Jo förresten hittade en bra låt som Rihanna har.. Cry.. lägger in den med text :)


 
puss puss

Kommentarer
Postat av: Tina

Hmm, klurigt med utbildningen!

Jag tyckte att jag såg en annons i ST om mäklareutbildning på 1 år i Sundsvall?

Eller är jag helt ute å cyklar nu...

2009-03-12 @ 07:40:24
URL: http://tinaz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0