To day 090316

Jaha, idag är det den 16:e mars.. i morgon den 17:e då fyller min äldsta lillsyrra 17 år! :) GRATTIS I FÖRSKOTT GUMMAN! :)
Idag var det öppning på dagis på schemat, så upp jätte tidigt i morse dit och busa med barnen och gosas :) Slutade tidigt kl 13. Sköönt!
Kim kom hem ungefär 13:30 så då åt vi lite, sen skulle han jobba med kontorsarbete medans jag skulle fixa annt med ams osv..
Men då kom Louise hit o fika en kopp te, mysigt :) Kim tyckte inte det var lika mysigt när han skulle vila o jag och Louise satt o skratta högt. :P
När hon sedan åkt skulle jag vila en kvart innan vi skulle upp o träna!
Jo då jag försöker fortfarande, har inte gett upp ännu! :)
Ska inte göra det heller!!
Efter det hämtade vi kellie, gick hem för att äta middag, sen skulle Kellie på ridning. Så när dom åkte dit passade jag på att ta en prommis o snacka lite med Emmapemma i telen. :)
Nu ska vi snart kolla på Rally Brudar och mysa, bara jag skrivit klar.
Kommer nog somna tidigt ikväll.

Helgen vart lugn och mysig. Fredagen gjorde vi bara mysmiddag jag och Kim, kollade lite på tv och sen vart det sängen ganska tidigt då han skulle upp tidigt på möte på lördagen.

Lördagen var jag hemma med Kellie, kan dra en rolig story som hände då lite senare, inte nu.
Iaf så passade jag på att storstäda huset! Najs, så jävla skönt när det är klart!
Blir liksom tvungen nu när vårsolen kommer fram allt mer.. Och dammet synns då allt mer :P
Sedan på kvällen hade vi laddat upp inför melodifetsivalen. :) Louise och Bianca kom hit, killarna lämnades hemma för dom var så trött ir något!
Så vi fick ALLT det goda själv! :D
Som tjejkväll fast med Kim.

Bäst där var ju iaf dett! ;) Hihi, hittade den på Carros blogg och vart så glad att hon påminde mig! Vi måste ses snart vännen!




Söndagen hade vi planerat en massa saker, Kim skulle grejja med listerna till sovrummet och jag byta gardiner ut och gå osv..
Men först skulle vi iväg och grilla lunch med Louisans familj. Hela gänget :) Vart flera timmar, skoteråkning, snowraceråkning och trickskidtolknig.. Ingen som slog ihjäl sig som tur var! :)
Mysigt hade vi och kom hem vid 16:30.
Så vi hann inte med så mycket mer..
Mat, mysa och tidig kväll då vi alla skulle upp tidigt idag.
Bilder från helgen kommer senare..

Nu ska vi se filmen! :)


Hade gött!

Kramar Angelica

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahaha.. ja det var kung! ;D

saknar dig med!! bara att komma gumman! :)

pöss o kram!

2009-03-16 @ 21:42:55
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0