Ny tvättmaskin! :D

Yes yes.. då var våran tvättmaskin inhandlad..
Efter några timmars rännande på Elgiganten och Media Markt.
Beslutade oss för en mellan den billiga och den dyra..
Blir väl lagomt om man då tar den som ligger imellan,
visserligen var det inte dom dyraste maskinerna vi kollade på.
Utan ena var på ca 5500kr och den andra på 6500kr, så då blidde de ju en på ca 6000kr! :)
Och till och med snygg design!
Jag vet, kanske inte det man ska kolla på när man väljer en tvättmaskin som ska stå i källaren! hehe
Utan snarare om den kanske hade varit synlig i ett badrum.

Iaf blev det denna! :D


Mycket nöjd jag! ;)
Snart testköra den så fort Kimpa koplat in den ;D

Sen när allt var klart med den viktiga biten passade vi på att springa lite på Birsta City.
Skulle ha en kalender som jag kan skriva in när jag ska jobba och så, annar blir jag bara virrig! ;P
Men fjantig som jag är så ska jag även ha en matchande penna.. Och köpte en svart gele penna till..
Men sen när jag hade betalat såg jag en ANNAN PENNA!
Vad är det här för penna frågade jag..
-Det är en "bläckpenna" som man kan sudda inom 36 timmar efter att man  skrivit.
-Åhh!
(En sån måste jag ju bara ha! Jag som hatar min handstil kan sitta och skriva om och om igen tills jag blir nöjd, ir sudda ut om det blir fel dag ir liknande!)
Men först var man ju tvungen att testa.
Och ja, det funkade ju.. så då var jag tvungen att köpa den med! :D FYND! HAhaha.

När jag sedan hade fått handlat klart min "nödvändigheter" skulle vi äta.
Så det var ett matställe där i svängen på Birsta City huset.
Precis då, så var Shirley Clamp där på scén. Och sedan autografskrivining.
Så Kellie fick köpa en singel så gick hon och jag upp och tog autografen plus en bild! :)
Kellie var så nervös hon.. hihi
Detta är resultatet..

Tur inte hon hade en sån penna som jag har! Då hade den kunnas suddas nu! ;P


Hehe, vilken min Kellie fick :P jag bad henne le och där har vi resultatet av
en nervös Kellie! ;)

Efter allt var klart åkte vi till min farmor och farfar och slog in pressenten till Henna.
Innan vi sedan åkte till pappa och Katja, Henna och Rasmur.. ja och Milton. :P
Fika lite där och Katjas mamma vär där på besök från Finland.
Har nog inte träffat henne sedan 05! =/
Kul att se henne igen! :D Synd att jag inte är bättre på Finska bara så jag kunde prata med henne mer..
Men men , inte mitt fel, pappa skulle lära mig när jag var liten! Tycker jag!

Det var gårdagen det.
Idag har det inte hunnis med mycket. Var och träna i morse! SKÖNT! :D
Sedan kom Lars-Erik och Sara och fika och han skulle hjälpa Kim bära upp det gamla aset och ner den nya fina maskinen som Kim nu kopplar in! :)
Var även iväg med lite skräp och handlade, ikväll blir det grillning!
Såå gott det ska bli.. 
och det påminner mig om att jag nog måste slita arslet härifrån och fixa köttet i marinad! :D

Tills vi hörs igen!

puss puss / Angel

Kommentarer
Postat av: emma

nää jag vet att jag inte ringde.. glömde lixom tänkte ringa när jag va på jobbet med de blev som de blev.. men du verkar ju haft fullt upp iaf.. coool maskin :P värst värsta! va de gott me grill? gick de att vara ute?? puuussssss!!

2009-03-29 @ 20:13:10
URL: http://puffbubblan.blogg.se/
Postat av: Tina

Å, vad skoj för gumman att träffa Shirley!



Aha, ny tvättmaskin...det är guld att ha en!

Ha det så gott pöss!

Postat av: Louise

Tjohoooo pusspuss

2009-04-02 @ 13:43:49
URL: http://loisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0