Min lille bror..

Ena av dem,  Joel som är med på bild längre ner i tidigare inlägg med Martina.
Han skickade en länk åt mig nu när jag loggade in på msn.. :)
En länk till hans musiksida.. Det trodde jag aldrig skulle hända..
Men om någon är intresserad så är sidan:
http://www.znapmusic.com/wippweirap/

Gullunge! :D
Sa till honnom att om han skulle bli känd så får han försörja snälla stor syrran! ;) hihi

Yeah yeah!
Trött nu.. blir inte vaken många timmar till ikväll..
Har nyss ätit middag., och har varit och tränat efter jobbet.
Så nu är mina krafter sluuuut.
Upp tidigt i morgon och sen ner till Birsta och leta tvättmaskin!
Wiiiieee!!!.... NOT!!!
Jaja, jag har ju ändå en del andra saker att inhandla, så det är väl lika bra.

Dit och trängas på lönings helg!!

Puss puss / Angel ♥





Kommentarer
Postat av: Milena

hehe ja säg de a de är för fel i huvet :P nu äre ändrat till våff hehe ;)

2009-03-26 @ 23:45:45
Postat av: Milena

ps: STANNA I STAN IMORGON!!! PLS

2009-03-26 @ 23:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0