Hur äter ni äpplen?

Jag äter såhär..



Jaa.. så vare med det.. :P Haha

Jag har oftast en kniv när jag äter äpple, så jag skär i bitar.. visserligen inte så som ovan.
Vart bara mätt när jag ätit ena halvan och frukt vill jag inte spara till senare då den blir brun fort..
Så jag försökte få i mig småbitar medans jag pratade med Milena och då vart resultatet så där! :D

Näe nu måste jag serriöst börja med allt jag skulle göra idag.. hehe..
Åker med tåget 22:09 till Göteborg, framme halv 9 i morgon bitti då ungefär. Då ska vi hämta bilen och sedan bara köra hem.
Så det jag ska göra nu är att fixa något ätbart så  som frukost och lunch med mera..
Bara det att jag inte kommer på vad man ska göra för mat som man kan äta kall..
Några tipps??
Men säg inte PASTASALLAD!!!
Vill inte ha det nu.. :P hehe
Har iaf slängt in en tvätt så man har rena kläder tills på tisdag.
Näe nu MåSTE JAG KÖRA IGÅNG!!

Hade bra..

puss puss


Kommentarer
Postat av: Bella

haha de var ett väldigt innovativt sätt att äta äpple på! kram.

2009-03-26 @ 23:53:49
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0