Grattis mamma i efterskott och grattis min lilla lilla syster Henna på 9 års dagen! :)

Japp.. Igår vart det inget inlägg.
Vart helt enkelt fullt upp med möte på ams och trött efter resan, kom hem måndagskvällen.
Mamma fyllde iaf 43 år! :) Pratade ju med henne och sjung ja må hon leva i telefon!;P haha.
Och idag fyller minstingen av mina syskon år.. Ska ringa och gratta henne snart.

Har  jobbat på minsting avdeliningen idag och det var riktigt roligt, kul att se ett nytt ställe också.
Hem ätit soppa och våfflor eftersom det är våffeldagen! :D
Sedan vart det en prommis, vi tog med oss Kelli och hennes kompis också, men det var sviinkallt.
Blåste isvindar.. så Kim ville hem ganska fort.. =/
Så nu vart det lugna stunden Kellie läser lexor med Kim och jag sitter här.
Tänkte berätta lite om resan, hände en del roliga grejer och en del mindre roliga saker som olyckor.
Men får bli en annan gång. är så trött nu.
Så vi slår väl på en film ir nått snart sen sova tidigt.
Kim han slutar tidigt i morgon och ledig på fredag, så han får en lång helg.

Men, det bär iväg till birsta, dels fira henna, dels köpa en ny tvätt maskin eftersom våran pajjat som vi märkte när vi kom hem..
suck..var ju synd, hade visserligen tänkt köpa en ny men kanske inte just nu..
Men nu måste vi. Fick tvätta en tvätt hos Fredrik och Louise igår som tur var!
Tack för det! :D

Hoppas allt e bra med er!

puss puss / Angel


Just ja.. bilder från då vi var ute o grilla med F och L med familj :D

Fem fingrar har kim! :P

Kellie i fram, bakom ser man lite av Louise och Bianca.

Louise

Bianca äter korv :)

Fredrik, och Kim var bara tvungen att slänga in sitt huvud också! :P

Lucas, Mira och jag lyckades hålla oss undan från kameran ;P hehe
Men på film fastnade dom båda.. Och kim när han ramla med trickskidor.. synd att jag inte kunde lägga ut den videon..
Vad jag skrattade då, kunde inte hålla still då ens! ;D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0