Grattis farmor! <3

Japp det är ju ännu Mars, så vi fortsätter med födelsedagarna! ;P
Idag fyller då farmor år, den 9:e Mars fyllde min morbror år, den 12:e Milenas lilla syster Hanna, igår min syster och idag farmor och en klasskompis från gymnasiet. :)
Nästa vecka har vi fler. Då blir det min mamma och min andra syster ;P

Nu har kim och jag precis kommit hem från träningen.
Jobbade 8-16 idag och när jag kom hem tog vi en långpromenad på 1,5 timme, sen hem och göra mat, kyckling paj och sallad! Mumma!
Sedan raka vägen upp och träna på gymmet.. så nu ska man slänga sig i duschen och sedan kolla på film och mysa ner sig i soffan! Som jag har längtat! ;)

puss puss //A

Kommentarer
Postat av: M

Lotta har vi den sista den späckade månad av födelsdager :P HAHAH..

2009-03-18 @ 23:42:03
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: M

Lotta har vi den sista den späckade månad av födelsdager :P HAHAH..

2009-03-18 @ 23:42:03
URL: http://miladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0