090312 BESLUT!

Japp, då har jag beslutat mig för en sak iaf..
Nu jävlar ska jag Angelica H fitta (träna) till mig, nu jävlar ska jag få ordning på min satans kropp!!
Nu är jag less på mig själv.. söta Angelica med fint ansikte åhh jag är så gullig!
NOT!! Less på att bara vara söt och fin men med ett kasst självförtroende!
Jag vet att ni mina kompisar säger att jag e fin och så, inte tjock, men mullig?
Jag är less på att när jag säger att jag inte är fin så får jag alltid höra att jag har ett fint ANSIKTE..
Men jag vill ha MEEER än ett FINT ANSIKTE!  Jag vill må bra i mig själv, kanske för en gångs skull vara snygg, sexig eller något sådant! ( Låter kanske töntigt men hoppas ni förstår vad jag menar.)
Att för en gångs skull i mitt liv inte skämmas för hur jag ser ut.
Man lever bara en gång.. Och då ska jag bannemig göra det bra!
Inte gömma mig.

Tror att allt skulle gå så mycket bättre för mig då

skulle våga ta för mig mer på arbetsmarknaden och våga leva livet sååå mycket mer än vad jag gör.
Vist jag har det inte dåligt nu heller.. Jag har dom bästa vänner man kan önska sig! Min Familj! Jag har Kim (MIN KÄRLEK) som gör mig hel även om vi har våra stunder..
Vårat förhållande skulle bli så mycket bättre också om jag mådde bra i mig själv och inte tvivla på mig själv hela satans tiden.

Träna träna trääännnnaaaa är vad jag ska göra!
Jag tar gärna emot pepp och tipps..
Ni som står mig nära hjälp mig när ni märker att jag tvivlar.
.. inget fint ansikte, kom med hårda ord om ni så måste.. :) SKÄRPNING ANGELICA! (tex) ;)
Nu när jag gör det offentligt på min blogg får jag bara INTE MISSLYCKAS!
Gör jag det har jag förbannat svag karaktär och skulle bara må sämre..
Nu tycker säkert många att jag är töntig.. Men jag kände att om jag ska klara det här måste jag få skriva av mig det..
Och att det är synligt för vem som helst gör mig mer peppad och mer att jag måste visa att "jag kan"!
Jag kan, jag kan, jag kan..
Varför ska inte jag klara det..?
Så många andra klarar ju det och jag beundrar dem verkligen!
Jag har kanske inte dom bästa generna heller, så kommer aldrig bli trådsmal..
Är väl kanske inte det jag siktar på heller iof.
Men mer slimmad och tränad och framför allt må bra med mig!

Har hittat en insperationskälla, Jamie Eason, en fittnes modell. :)
Hehe, kanske inte så jag kommer att bli.. men kolla in henne! Hon är grymt snygg, sexig vaker och allt!
Ser ut som utvik.. men kanon bra, vill ha hennes träningsvidosar!
Varje gång jag känner att jag inte orkar ska jag kolla på denna youtube video! :)




Ja det var väl allt för mig nu.. :)
Sitter och väntar på att Kim ska komma hem från det satans mötet, som han även ska på i morgon bitti.. Och på lördag ska han på ett annat möte hela dagen om hur vi kanske kan skaffa oss annan el till vårat hus. :)
Möte tre dagar i rad med andra ord..
Hoppas jag inte skrivit för mycket för att ni ska orka läsa.. :)
Men nu ska det bli ändring på saker och ting! Förhoppningsvis ska jag klara detta och då kanske det blir bilder från hela förloppet :)

Puss o kram /Angel


Kommentarer
Postat av: Tina

Oavsett syftet till att börja träna är ju träningen positiv. Man orkar mer på jobbet och på fritiden, blir gladare...de psoitiva effekterna är många!

På jobbet har vi en slags utmaning då alla som vill ska gå till Prag (med stegräknare alltså). Det kan vara uppmuntrande att se antalet steg, och veta hur långt man har gått på en dag. Jag tror att om man håller den rekomenderade dagsdosen steg på 10 000 steg så mår man helt ok. Jag har funderat på en stegräknare faktiskt.

Jag tycker det är bra att du sätter mål och vill må bra i din kropp, för det är ju så att oavsett vad andra säger så ska ju DU vara nöjd med dig själv. Så även om jag tycker du är fin som du är så ska du givetvis göra det som är bäst för dig =)

U go girl!

Kram

Postat av: Louise

Det är bra att du tar tag i det och den här gången kommer du att lyckas, det handlar ju om att tro att man klarar det och du verkar ju ha hittat den inställning som du och jag hade när vi bodde tillsammans och då var vi ganska "fitta" där innan vi flyttade därifrån. Jag ska också träna och få tillbaka min kropp sen när bebisen har kommit så då hänger jag på i Angelicas "fittempo" jag med. puss puss

2009-03-14 @ 00:27:25
URL: http://loisans.blogg.se/
Postat av: Louise

Det är bra att du tar tag i det och den här gången kommer du att lyckas, det handlar ju om att tro att man klarar det och du verkar ju ha hittat den inställning som du och jag hade när vi bodde tillsammans och då var vi ganska "fitta" där innan vi flyttade därifrån. Jag ska också träna och få tillbaka min kropp sen när bebisen har kommit så då hänger jag på i Angelicas "fittempo" jag med. puss puss

2009-03-14 @ 00:27:43
URL: http://loisans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Tack, var skönt att klippa bort skiten... Men jag vill ju ha långt hår. Känner mig som en tant nu?! haha...



Måste bara få säga att jag känner igen mig så sjukt mkt ibland när du skriver, hur jag var runt 20-års åldern. Låter som jag är hundra år, ja men inte så långt ifrån ändå :P Tror du och jag är rätt lika varnadra.

Angående träningen där, jaa, jag säger detsamma. Jag trivs inte i min kropp heller... Jag som lyckades gå ner 22kg under 1år, har nu gått upp nästan alltihopa :( Blää.

Men man hoppas på att ridningen gör sitt, sen är jag lite för dålig att komma ut på prommisar.



Just ja, jag ska försöka komma ihåg boken i veckan här. Ses på jobbet! :)

Kram

2009-03-14 @ 17:05:34
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0