Snart slutar man..

Och det känns skööönt! Endast 20 min kvar nu..
Har egentligen inget vettigt att komma med idag.. Men tänkte uppdatera lite för er skull, så ni slipper läsa samma inlägg varje gång ;P
Är jag inte för goo!? ;P  haha

Hoppas ni haft en mer spännande dag än jag har haft iaf.. =)
Det roliga som har hänt här idag var väl när (vi kallar honnom A) A skulle visa hur stor dusch han ville ha, så han ville kunna ha benet i 90graders vinkel. Så han skulle då demonstrera lite snabbt.. Genom att lyfta upp benet, och det vi då hör är ett stort sprak!! :D
Om man säger så här då..
TUR ATT MAN INTE SKA HA JEANSEN PÅ SIG I DUSCHEN!!! ;D
Hahaha, fick ju något att skratta åt idag iaf!
Blir nog kallt när han ska gå hem. :P

Japp japp.. nu ska man iaf snart få gå hem! :D O mysa lite innan man ska sova och gå hit igen.

Sov gott mina kära!

puss och kram från mig

Kommentarer
Postat av: Cattis

Du har fått en utmärkelse av mig i min blogg! Gå in och kolla! ;)

2009-01-30 @ 15:21:17
URL: http://theworldbychu.blogg.se/
Postat av: Tina

Du har fått en utmärkelse av mig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0