Lätt update.. :)

Haha, så var det dags igen..

Men fuskar ite på vägen, tog den av Emma som i sin tur tog den av Carro! ;P

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
  Ska vi gå en liten promenad? :)
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?  Hmm, e hon besvärlig?
Vilket sms blev du mest berörd av? Klart :)puss
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? Kommer snart så handlar vi :) puss
Vad vill du höra mest av allt? Gott nytt år!
Vad skulle du säga om du blev bestulen? Tack själv gumman min?

Hmm.. dom jag känner är inte så duktiga på att skriva hela meningar, speciellt Kim aldrig en punkt ir liknande i ett sms, snarare kan det vara ett komma ir en smiles bara.. :P hehe

Jaja, då hade jag gjort min lilla update idag då.. så nu ser ni inte längre bara Happy birhtday to me..
Min födelsedag tog också slut någon gång ;)


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

MEN ÄNTLIGEN ;) hahaha...

2009-01-25 @ 00:19:37
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh, vad jag har längtat efter denna uppdatering ;)

Puss & bus

Postat av: emma

hahaha komme snart så handlar vi .. köng! :P

2009-01-25 @ 17:33:08
URL: http://puffbubblan.blogg.se/
Postat av: Josefine

najs header :)

2009-01-27 @ 17:41:11
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0