Jag får väl försöka..

Uppdatera lite offtare..Sådär ja! Då sitter man på jobbet och väntar på kunder, eller kunder och kunder.. SURA MÄNNISKOR!
Har hittills bara fått 1 kund idag av 76 sammtal hittils.. Det är iof 1 kund mer än igår :P
Får jag en till idag då får jag ju iaf en kexchoclad ir något annat gott som finns i orderskåpet! :)
Fast oandra sidan ska jag  ju inte äta sånt skit på veckorna, börjar ju närma sig bikisässon..

Jihoo! Nu får jag ta en kexchocklad.. 2 order på 84 samtal..
nu måste jag bara ta ställning till det där med bikinin.. hmm..
Kim läser ju ändå inte min blogg så han vet ju inte om jag syndar.. Vilket jag tror även han gör på sitt jobb! :P
Hehe, men annars kan man ju spara den till ett annat tillfälle iof..

Hmm.. värt att fundera på..
bara en timme kvar till lunch nu.. Och den eviga frågan.. Vad ska jag äta idag?
Kom gärna med tips, på något som är gott, nyttigt och går snabbt! ;P Lätt va!?

Näe, vilket tråkigt inlägg dett vart.. :P Men ni fick ju iaf läsa nått! hihi


puss på er mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Milena

ja bra angel att du uptadera.. :D:D

tänker på dig din stackars när du jobbar och sliter.. faaast nu fick du ju en kex choklad.. vill oxå :P

puss

2009-01-27 @ 17:35:20
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-27 @ 17:40:26
URL: http://aranudr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2009-01-27 @ 17:41:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Tina

"Go och gla" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0