Wicker Park

Har kollat på den filmen nu..  Och vart kär..
Så nu rekomenderar jag den, med Josh Hartnett (som jag vill gifta mig med ;P) från 04.



Och en annan låt från filmen .




För övrigt har det hänt en hel del sedan sist.. Några dagar har jag tänkt att skriva, men inte blivit av.
Alla ♥s dag har ju varit, vart en lugn dag. Var ner på bio med Kellie mötte upp Tina och gick på bio, såg Bolt! :) Rolig film, sedan var även Louise och Fredrik där med barnen. Så vi tänkte att vi skulle hitta någon mysig resturang att äta på då tillsammans.. Och hela dagen hade jag sagt.. INTE MAX! Men vart hamna vi till sist då när vi letat i halva stan efter en matplats!? Jo max!! :( grr..
Och inga blommor fick jag heller KIM!!! Då vet jag till nästa år.. INGET till honnom!!!

Annars när vi varit ner till stan har vi passat på att mysa på kvällen med min familj.
En Helg åkte vi och hälsa på pappa och Katja, Rasmus & Henna plus Milton,  tog en bastu och myste. :) Sedan även på alla hjärtans dag var vi hem till Sune, mammas kille och kollade på melodifestivalen med mera.. Skönt att Kim äntligen kan vara lite lugn och spendera tid med min familj också.. Har inte alltid varit så nämligen. Men det är skönt nu! :)
Hehe.. även att han skulle testa en gungstol där, det gick bra ett gung, två gung, och treee gung vick på kanten och booomm rätt ner i golvet! Hahahahahaha Och stolen gick sönder. =/ men ändå :D hihi

Slutat min anställning hos telab.. Japp japp, så nu är man arbetssökande igen.. men har lite smått på gång, känns härligt! :D

Klippt mig ganska kort.. väldigt kort för att vara jag..  Mammsen kunde knappt tro det ;P

Förra måndagen var jag o Louise ner till stan, skulle kolla på barngrejjer!
vill också ha bäbis nuuu!! ;) Men lilla jag får vänta ett tag till tills min kära sambo vill skaffa ett syskon till Kellie! Och tills jag har ett riktigt jobb så jag kan köpa massa fina saker åt min bäbis!! :D Så länge får jag nöja mig med Maya och Louise lilla/lille som är på väg..

Sedan har jag också spenderat många timmar på sjukhus senaste tiden, vårdcentralen i tisdags, sjukhuset på fredagen, en snabbis på lördagen och låg där hela dagen igår.
Urinvägsinfektion plus lite annat.. men jag mår bra för övrigt nu.

Lördagen. Var jag som sagt på sjukhuset en snabbis sedan ensam hemma hela dagen.. tills de att Kim kom på att han skulle på krogen. Då fick man bli chaffis åt Kim och Daniel K. Så då kunde ju jag påssa på att träffa min Emma och min Milena! :D
När jag sedan skjussa hem Emma vid aveny och jag o Milena skulle hämta upp grabbsen för att käka på max var det kolsvart det kvarteret. Var strömavbrott, allt var svart.. Bion, Avenyn.. haha.. Kim fattade inte det förrän på söndagen att det faktiskt vart svart och musiken försvan på krogen, men lika glad var han för det! ;P

Idag har jag som sagt kollat på filmen och tagit det lugnt.
Louise kom hit efter att ha klippt sig, vart fint gumman! Så hon och jag åkte på ica och köpte oss semlor, var 2 för 10kr :D
Sen när vi kom hem möter vi kim ute på gården som varit hemma på lunch.
Han kollar på Louises kasse och säger. -Jaha du har köpt mer! (Alltså mer än mig i min kasse.)
Då säger Louise- Ja, jag har köpt SEX!..... !?    Sex semlor alltså!
Hahhahaha  ;)
sen vart det lite fika och så innan hon skulle iväg o jobba!

Sådär då.. då hade jag uppdaterat lite igen då iaf! Och om ni märkt att min blogg är omgjord så är det Milena som fixat denna åt mig! :D Tack så mycket gumman!!

Till min lill bubbe.. Jag tänker på dig.. jag saknar dig av hela mitt hjärta.. Jag ÄLSKAR dig! ♥
Glömmer dig aldrig.. glöm inte att du var älskad! Vila i frid tills vi ses igen!
♥LOVE♥




Kommentarer
Postat av: emma

2009-02-24 @ 20:15:28
Postat av: emma

en mycker bra uppdatering.. :)

jäg älskar dig så vännen..

2009-02-24 @ 20:18:26
URL: http://puffbubblan.blogg.se/
Postat av: milena

japp japp på tiden gumms! love you girl! pussssar

2009-02-24 @ 22:33:25
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: emma

det va ju cold play ju.. den har du ju hört förut..

du har ju lånat min skiva.. :P

2009-02-26 @ 11:16:59
URL: http://puffbubblan.blogg.se/
Postat av: emma

jaha ja du menade den andra låten förståss.. nu kom blond generna tillbaka ..:P ja den va bra..:)

2009-02-26 @ 11:19:14
URL: http://puffbubblan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha ja du menade den andra låten förståss.. nu kom blond generna tillbaka ..:P ja den va bra..:)

2009-02-26 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0