Försöker iaf.. :)

Japp.. jag försöker iaf uppdatera igen då.. Tänk om jag då bara kunde komma på något roligt att blogga om..
Sitter iaf som vanligt på jobbet. Vart en kort helg. Bara en dag ledig, Lördagen.

Men "helgen " var iaf ganska bra! :) Det lilla jag fick vara ledig..
På Fredagen hade vi bestämt att vi skulle åka ner till Birsta och handla, så jag skulle slippa det på lördagen så hela dagen inte skulle försvinna som den lätt gör när man ränner omkring på affärer och gör av med pengar som man egentligen inte har råd med. ;P
Var tomt i både kyl, frys och skafferi så det var dags för storhandling på Willys.
Kalaset slutade på 2000, bara där.
Vart iof inte så mycket mer rännande, en snabbis på jysk som alltid har erbjudenden på grejer som dom inte har hemma, sedan en runda på donken, var inte så gott knepigt nog..

Sen ville Kimpalimpa in på media markt och kolla om det fanns några bra filmer..
Som vanligt fastnar man för prisson break, frågan är, ska vi köpa 3:an fast Daniel och Claudia skulle köpa den..
Jaja, som vanligt vart det inget av.

Sedan vart det då storhandlingen på Willys och efter det bar det iväg till Pappa och Katja och hälsa på.
Mysigt att bara ta det lugnt och basta lite och så där. Kom inte hem förrän halv 1 på natten. :)

Lördagen började vi med en mysfrukost tillsammans innan vi skulle upp på badhuset och träna.. och jag tog och sola utan resultat! ;P
Sedan skulle vi iväg och gratta Bianca och äntligen fick jag se Louises bäbiskort live! :)
Blir nog ett till virrigtigt litet charmtroll det där! :D Som sin mamma ;P hihi
Fattar egentligen inte vart dagen tog vägen för sen var det bara raka vägen hem och laga till go middag, filé Oskar.. Mumma!
Tog det lugnt framför tv:n en sväng, sedan skulle Kim upp på macken och pejla med Daniel eftersom det var den sista.
Så Kellie och jag for upp och hälsa på Aila en sväng, skulle hämta blommor, men det glömde jag ju SÅKLART!
Typiskt mig!
Sen vart det bara hem och mysa framför en film hade vi tänkt, men orkade bara med 34 min innan vi kom på att vi nog faktiskt ville sova. :)

Söndagen var inte lika rolig som sist vi jobbade en söndag.. Vart en lååång jävla dag med ont i huvudet på jobbet.. suck..
Och nu har jag fortfarande ont i skallen.. :( Jobbar till 21 ikväll.. sen blir det nog bara sov!

Pratade iaf lite med Ann-Charlotte idag innan jobbet :) Fick höra om hur hennes förlossning hade vare och hur det var med lilljäntan! Ohh längar tills hon skickar bilder på mailen! :D Jätte intressant och höra hur mina vänner haft sina första förlossningar. Var så länge sedan vi träffades nu, några år sedan säkert, men håller iaf kontakten vi telefon! =)

Nä, nu ska man hem och äta "lunch" och ringa och höra med kim hur hans utbildning idag har varit! :)


Puss puss / A

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du har blivit utmanad i min blogg ;)

2009-02-04 @ 23:30:36
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Tina

Nu utmanar jag dig, se min blogg!Pussen

Postat av: Anonym

men hurru!!!

2009-02-11 @ 20:05:42
Postat av: Anonym

haha nä vi är nog inte lika sålig på att skriva på bloggen..

du ligger nog ett snäpp sämre än mig ..

jag ringer i mon :D ha tänkt ringa jätte länge med de ha bara inte beve du vet hur det är ..



pussssssss my sweety ^^

2009-02-13 @ 22:14:19
URL: http://puffbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0