Tripp to Birsta..

Idag skulle vi ner till Birsta och handla inför helgen.
Bland annat mat och sånt då, blir ju smörgåstårta och grillning!
Samt var vi ju tvungen att inhandla lite drickbart! ;)
Kunde ha köpt hela  bolaget idag om jag haft råd.. Såå party sugen är jag!! :)
Synd att några inte kan komma.. men så är det väl alltid.. något förhinder här och där.
Får bli en annan gång! :)
Köpte även grejer till tvättstugan som vi håller på att fixa.

Kim klev upp där vid 10 tiden och jag tänkte väl att jag skulle upp då med.
Men as förskyld som jag är låg jag kvar och somnade tydligen om.
Tänkte bara ligga 10 min till typ. Men så kommer Kim ner och väcker mig då kl är 11.
Jaja, antar att jag behövde det där så jag blir frisk tills på Lördag! :D

På hemvägen skulle vi stanna till i Stöde på ica, för jag glömde köpa näs sprej i Birsta som jag tänkt och insåg att vi inte skulle hinna hem före apoteket stängde.
nära att  vi glömde det ändå, men svängde tillbax så jag fick min sprej. Nu slipper jag drunkna i snor!
Yeahey! :)
Sen när vi ska ut på E14 igen, så efter värdens bilkö tyckte jag att jag såg pappsen köra förbi. Och mycket riktigt det var det!
Bad dom svänga in på Shell och hälsa lite.
Var på väg till Vemdalen dom. Jag vill också! Fast inte nuu i helgen ;P 

Vart även en långprommis med Katarina och Caroline, ist för att upp och träna på gymmet.
Kände att jag inte orakar med mina 200 i bänkpress idag, bättre att vänta tills man blir frisk och hård träna!
Vart ju inte någon superträning i Tisdags direkt. Helt slut!
Jag ska bli frisk till i morgon!

Nä nu ska vi mysa innan vi ska sova!

Joo just ja.. I bilen idag tänkte jag testa Louise style!
Nämligen knäppa kort på mig själv när jag åkefr bil..
Minns minsan att Louise gjorde det jämt när vi skulle åka bil. Hihi
Ja nått ska man roa sig med.. ;P


Någon som vart godkänd Louisanflisan!?!? ;P


Vart även en med Kimpa med! :P


God night!

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Tina

Det var ett riktigt fint bröllop! Verkligen =)

Yepp, imorgon kommer vi till fränsta city ;)

Syns då, kramis =)



2009-04-21 @ 19:42:18
URL: http://tinaz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0