Spa Maskrosen..

Jo, det som jag aldrig trodde skulle hända var..
Att Kim skulle bjuda mig på spa massage bara sådär rakt upp och ner utan anledning, typ födelsedag ir liknande hade varit en anledning. Men jag hade varken födelsedag ir namnsdag.. Nada!
Men det var i Onsdags som jag var på praktiken, fast jag inte hade något förlängt beslut och då alltså ingen försäkring.
Så jag skulle stanna hemma under Torsdagen och försöka få tag på min handläggare så jag kunde stanna kvar där på dagis och fortsätta som vanligt.
Det är ju nu man kommit in i det mer! :)
Och då funderade jag på om jag skulle kunna åka ner till stan och hämta halsbandet som Maya skulle få till dopet.
Och Kim föreslog en massage på södra berget i Sundsvall. Att han skulle bjuda på en sån då..
Dels för att han tyckte jag såg så olycklig och bedrövad ut när jag kom hem och dels att han tyckte det var bättre än att ge blommor som överaskning ibland.. Och jaa det är ju mycket bättre, speciellt jag som har ont så ofta! :D
Lite senare underkvällen kom jag ju på att det vat första April..
Och hoppades att han inte lurades.. det hade varit fult gjort.. :P hehe

Men så under Torsdagen fick jag tag på min handläggare och vi fixade så att jag kunde fortsätta praktiken som vanligt på Fredagen. :)
Så sen åkte vi ner till stan och fick massage och det var så gryymt skönt! :D
Det gör vi gärna fler gånger!

Sedan var vi ner och åt på BK på storgatan, jag åt goa kyckling och ja jag förstår att den heter så.. De var goa kycklingbitar ;) Medans Kim åt buff'é.
Efter det hämtade vi ut halsbandet, kollade efter lampor till sovrummet, men hittade inte något den här gången heller.
Letade kläder till dopet, men vart inget där heller. Innan vi åkte hem vart det en snabbis på birsta och willys.
Hemma igen så var vi upp och tränade och sedan vart det bara myskväll. Skön dag! :)

Lite bilder från spa kanske ;)

 

Gryymt skönt! Men Kim ser väldigt sliten ut! ;P

Sen vart det helg och jätte mysigt dop!
Maya var så fin och snäll hela dopet och vilket kalasväder vi hade! :D
 Det hade ju regnat tidigare, men när det var dags för Mayas dop sken solen och värmde så underbart skönt!
Och hon fick inte flera av samma saker utan fick massor av olika bra grejer. Annars är det ju lätt att folk köper samma grejer till dop liksom.

Efter dopet åkte vi till Simon och kolla till hur nyktert han hade det efter anglingen..
Och, det var inte speciellt nyktert där inte.
Så Kim och jag åkte på bykrogen och åt, för att sedan ansluta till fyllona.. :P
Men vi skulle ju ta det ganska lugnt..
YEAH RIGHT! Angelica var hemma kl 7 i morse.. oj oj..
Lagomt trött nu med andra ord.
Först hos simon, sen en sväng hos Cattis och Jocke, sen tillbax och sen försvann Kim.
Hittade han på bykrogen med Linda, Elin, Daniel och Amir.
Japp, det var där det tog fart.. det var den biten av kvällen jag skulle ha hoppat över.
Inte för att jag hade tråkigt.. Jag hade skit kul där!
Men idag känns det inte bra att ha druckit såå mycket efter all träning denna vecka.
Är faktiskt förvånad att jag kunde gå hem i morse..
Kim gick hem strax efter 2 halv3 nåt.. men jag blidde kvar.
Jag drack det ena och det andra..
Följande:
Började med 2 cider.
2 glas rödvin.
1 glas strawberrywine.
4 mjökdrinkar.
3 andra drinkar.
2 lakrisshots.
2 mintu snapps.
1 cola grogg med absolut.. blää..
men allt smakade som saft igår.
Jag kan själv inte fatta hur jag fick i mig allt, speciellt när jag inte druckit på flera månader och sällan festar nu för tiden..
Jaja, det gick ju uppenbarligen, inge bakis än, kanske full fortafarande!?
Men mest trött bara. Och sen har jag säker druckit 10 L vatten idag.

Nä nu ska jag gå upp på shell och hämta hem min karl samt en eller flera filmer!
Fast jag har lite dåligt samvete här också, skulle ha dragit till med en träning idag.
Jag som hade ökat min kondition när jag sprang på bandet sist.. lär väl ligga på minus i morgon.. flås bara jag kommer in och ser gymmet i morgon..:P

puss och kram från en sliiiiiten Angel    ica..

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahahaha jasså du som var trött redan innan vi åkte till Simon hihi ja skönt att du festade lite åt mig också :D puss puss

2009-04-06 @ 00:48:17
URL: http://loisans.blogg.se/
Postat av: Therese

Hur tusan kommer du ihåg att du drack allt de där?:P haha! Hoppas allt e bra:)

2009-04-06 @ 08:31:06
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Milena

ååh lyxis visst äre fint på jobbet mitt hehe ;P



hehe.. att du överlevde efter allt det där du hällde i dig :P

2009-04-06 @ 12:23:29
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: Tina

Oj, jisses vad du häller i dig stumpan! ;)



Ibland behöver man "festa" av sig lite...



Härligt med spa på maskrosen, jättesugen jag med på det! Vi kommer till Fränsta på fredag då det vankas gomat hos mamma (möjligen ett och annat påskäggsletande också). Vi ses hos mammsen då =)

2009-04-06 @ 20:04:42
URL: http://tinaz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0