Onödig reklam?

Här slutar Internet

Du har nu kommit till den allra sista sidan på Internet. Vi hoppas du gillade surfningen. Nu är det hög tid att gå ut och leka.

Förslag till vad du kan göra utomhus:

  • Gå en sväng. Dvs. använd benen att röra sig runt i terrängen. Kan även kallas att spatsera.
  • Jogga lite. Dvs. att använda benen att röra sig runt i terrängen snabbare än när man går. Om du joggar fort kallas det för att springa.
  • Cykla runt och kolla på den fantastiska naturen i äkta 3D! Stanna cykeln av och till och känn på träden och stenarna.
  • Om det är varmt i vattnet där du bor, kan du ta en simtur. Detta bör du däremot inte göra om du inte kan simma. Då kan du istället göra något som kallas för att bada.
  • Besöka någon du känner.

HTTP 101 - Ha en fin dag!
Hälsningar från Internet



Satt och kollade på min blogg och såg sån där reklam som är mella inläggen.
Klickade på länken där det stod något i stil med:
Jobba hemmifrån 25000:- /månaden osv..
Haha, tänkte ja kan ju vara värt att kolla men är säkert nå skit..
Och mycket riktigt, fast ännu mer skit än vad jag trodde då. Trodde iaf det var något värdelöst försäljarjobb på provision iaf..
Men NEJ!
Det var detta som mötte mig..
(Såg ut som när internet inte fungerar, blir fel när jag klistrar in den här på bloggen)
Kul visserligen.. men nödvändigt med reklam?
Ja annars ser ju ingen denna onödiga sida iof.. men ändå..

Folk har för lite att göra helt enkelt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0