Igår var det..

Lurar dagen! Som vi säger på dagis! ;) hihi
Lurade ni någon?
Inte jag.. är så dålig på sånt. :)
Iof, så lurade jag barnen lite att det inte var lurardagen och att det var en elefant utanför dagiset... :P
Men som sagt, jag är dålig på sånt, så det var knapt att barnen gick på det. Haha

Idag hände något jag inte trodde skulle hända, men mer om det en annan gång..
Ska natta nu vi, både Kim och jag börjar tidigt i morgon.
Jo, jag fick ju äntligen tag på arbetsförmedlingen.. så nu kan jag fortsätta min praktik på dagis! :D
Känns mycket bra!!

Jaja, natti natti!

puss puss / Angel

Kommentarer
Postat av: Louise

I know babe :D

2009-04-03 @ 18:02:46
URL: http://loisans.blogg.se/
Postat av: Tina

Nix, jag har inte lurat någon, elle jo. Jag har lurade nog mig själv med att jag skulle hinna med mer än vad jag gjorde! haha, tidsoptimist!

2009-04-04 @ 12:32:02
URL: http://tinaz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0