HATAR SPINDLAR!!

Jaha, så har det lite över en vecka sedan jag skrev..
Kan det bero på dom få komentarerna måntro (vette fan hur det stavas)!?!?
Hmm ja kanske de :P

Iaf blir det bara en snabb uppdatering, måste egentligen sova för länge sedan ska upp tidigt.. =/
Men iaf, nu är det så att Kim inte varit hemma dom senaste kvällarna, pga att han och Daniel har varit på macken och fixat och donat..
Tycker inte det är kul att vara ensam så sent.. ett tag på kvällen, MEEER ÄN GÄRNA! (Iaf Tisdagar då det är DHW)
Men det är när det kommer till att lägga sig att sova, jag kan inte somna utan honnom här hemma bredvid mig.
Så jag har varit vaken och väntat på honnom fast jag ska upp mycket tdigare.
Men som nu är jag mycket tröttare och nervös inför morgondagen av någon anledning.
(Shit nu kom jag på att jag glömde ta fram kött och lägga in i marinad tills i morgon.. suck)
Jobbet alltså, för sist var jag inte förberedd på vad som skulle hända när jag jobbade i köket, men nu är jag det och nu gruvar jag mig och vet inte varför!?
Shit the same..

Anledningen till att jag skriver nu, är för att när jag kommer ner till sovrummet (för att försöka lägga mig innan Kim kommer hem och få några timmars nattsömn) så sitter det en STOR FET JÄVLA SPINDEL

på väggen under ventilen PÅ MIN SIDA!!!!
Jag hatar spindlar, jag hatar spindlar, jag hatar spindlar!!!!
ÅÅÅÅHHHH, JAG HATAR SPINDLAR!!
Jag får panik.. KIIIIM KOM HEM!!
Men det går ju inte.. så jag tänkte ta en bild av jäveln och tände lampan på nattduksbordet.
Då vart han rädd.. WHY?
Kanske för att han vart BUSTED!?!?!
Han skulle säkert ta sig till min säng och mörda mig genom att krypa ner i halsen och bita mig i natt!
Så att när Kim kommer hem ligger ett kallt blekt lik Angelica i sängen..
JÄÄVLA SPINDEL!
Men iaf, han börjar krypa upp mot ventilen igen och försöka gömma sig den jäveln..
Jag kutar för att hämta damsugaren, ( det är ända sättet för mig att kunna ta bort spindlar på, fast jag vet att dom kan överleva i damsugspåsen i över 3 veckor och till och med krypa ut igen.. dööö för f*****n!) och när jag kommer in igen är han borta, puts väck!
Jag damsuger i ventilen så gott det går och skruvar fast den så hårt jag kan..
Så, vad ska jag göra nu?
Han kan förmodligen ta sig in där ändå.. Kan man sätta dubbla myggnät så dom inte kommer in där iaf ir iaf inte såå stora..
För det var en riktigt stor en jag lovar!! ( inte ens du Milena skulle gilla den)
Hua hua, nu kan jag inte sova.. Vill mura igen ventilen!

Sen kom jag på att jag har en ventil inne i min garderob också!
Som kim skruvade upp ganska mycket för någon dag sedan, då jag sa..
-Skruva inte upp så mycket.. Jag vill inte att det kommer in en massa spindlar i min garderom som lägger ägg i mina kläder!
Nä nu vill jag baramura igen helt.. så vet ni något jag kan göra med ventilerna så säg till! Snälla!
Klart det alltid kommer in kryp i huset.. :( men vill förhindra så mycket som möjligt av det iaf!

Jaha, var ett långt inlägg med mycket men och svordommar!
Kan bero på ÄCKLEN!!!!!

Nä jag måste försöka sova om jag ska vara någorlunda sådär människa i morgon..
Hoppas Kim kommer snart!

Sov så gott i era spindelfria sängar! (Kvalster är ok)
natti natti


Kommentarer
Postat av: Louise

ojoj jag förstår dig, jag skulle fått panik och inte ens sovit i sovrummet om spindeln varit kvar någonstans. Min värsta mardröm är att dom ska försvinna när jag hämtar nåt att döda den med så att jag sen vet att den är kvar inne i rummet, men att jag inte har nån koll på vart den är BRRRRRR äckeldjur som borde utrotas bläääääää....

2009-04-30 @ 18:03:50
URL: http://loisans.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahah... ja jag är likadan! Jag hade vänt upponer på HELA rummet tills jag hittat den jäkeln!! haha... fyyyy fan. Ryser av bara tanken.......

2009-04-30 @ 23:04:31
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Milena

huga då!! aja hopas den försvann iaf. om jag hade varit där skulle jag tagit bort den. även om jag va rädd.. men de tvivlar jag på hehe.. puss vännen!

2009-05-01 @ 23:26:27
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: emma

jävlar!! de skulle h funnes en insektsspray som ma man kunde använad..

nr man sprutar så vill inte krypen komma inärheten av den..

hade du ju kunna spruta på alla glöggar o vrån..:P

2009-05-02 @ 17:31:36
URL: http://puffbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0