Grattis grattis ÄLSKLING!

Kim fyller idag 35 år!
Halv 70 med andra ord ;P hihi.
Hade ju festen där i Lördags, hade varit roligare om man hade varit helt kry..
Vill bli frisk nu!!
Men huvudsaken var ju att Kimpa hade det bra! :D

Söndagen bjöd på städning.. en massa städning! :(
Och framåt söndagkväll vart det febrigt..
Hemma från praktiken på måndagen också på grund av feber.
Känner mig inge pigg idag heller men man kan inte bara vara hemma.

Plus att jag sov dåligt inatt.
Svettades och frös om vart annat..
Och vaknade titt som tätt för att jag inte skulle försova mig när jag skulle väcka Kellie och fixa fika åt Kim på morgonen.
Men sen när klockan väl ringde så var jag såå trött.
Men tog mig i kragen och vi sjöng för Kim och han fick paket.. ett STORT och ett mindre. :D


Lite dålig bild men ändå. :)

Jaja, känner att det vart ett flummigt inlägg, får skylla på att jag är supertrött plus att jag skyndar mig att skriva i pausen på DHW! :)

Hoppas allt e bra med er!


Och grattis igen älskling! Love you Kim♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fick han av dig:)? Ja jag har också legat i feber men är piggare idag, hoppas du mår bättre idag gumman. puss puss

2009-04-22 @ 09:35:23
URL: http://loisans.blogg.se/
Postat av: emms

hej hej.. måste man ju komentera när du säger så där.. att du inte vill skriva nått om ingen komentear.. =P de va jätte roligt att vara i går.. blir sällan men när de väl blir är de alltid lika roligt.. =D du måste komma ner på torsdag o parta med oss.. jag kanske är ledig då oxå så då kan vi hänga hela dagen.. blir nog grill oxå om de är finväder.. kom kom!!

2009-04-27 @ 19:53:55
URL: http://puffbubblan.blogg.se/
Postat av: emms

puss puss..

2009-04-27 @ 19:55:52
URL: http://puffbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0