En vecka..

Japp en vecka går så snabbt, nu var det en vecka sedan jag uppdaterade.. :P
Har inte hänt så mycket, delvis därför jag inte skrivit..
En annan anledning kan vara att jag har varit gryyymt trött efter förra helgensbravader!
Om man nu kan fortsätta skylla på det.. hehe.

Måndag:
Då ringde telefonen på morgonen innan jag skulle iväg på praktik. Helena ringde och frågade om jag kunde tänka mig att jobba i köket på sörgården.. Och vist kunde jag det! :D
Jobbar gärna och tjänar pengar!
Dagen gick fort och det var kul.
Bara det att jag får så ont i axlarna lätt..
Men skönt med pengar.
Tränade även.

Tisdag:
Vart jobb då med och stod och drömde om hur det skulle se ut då jag satt och myste i soffan med te framför Desperate Housewifes!
För att sedan under kvällen medans jag väntade på att drömen skulle uppfyllas, bli besviken och inse att det inte blir något DHW! :(
Hockey slutspel!
Långpromenad.

Onsdag:
Jobbade då också, fast inte på köket nu, utan på en annan avdelning med barnen.
Var sjukt övertrött och kommer inte ihåg mycket från dagen..
Möjligtvis en påskhöna som skulle passa i scream, delade ut godis! ; )
Träning igen :)

Torsdag:
Mm.. jobbade då med.
 Och träning igen eftersom det var påskstängt på badhuset i helgen.

Lååångfredag:
Ner till stan och hämta upp Milena! :)
Skulle hitta en present till Kimpa som fyller år snart..
Och kom på vad jag skulle köpa, men väl på plats så finns den inte inne förrän nästa fredag.. :(
Grr..
varför ska jag ha sån otur jämt?
Skulle kolla efte kläder till Festen Lördag den 18:e April!! Ni kommer väl?
Hemma hos oss.
Hittade en klänning som ser lika dan ut som alla mina andra svarta klänningar, men hittar jag inget annat får den duga!
Var in o hälsa på Emmapemma en sväng på hennes jobb.. Och hämtade även upp henne efter det då hon slutade.
Håller med det hon skrev på sin blogg att det är  så kul och skönt när vi är alla tre, om så för en kort stund. ♥
Jag var ju tvungen att åka hem direkt då vi skulle på påskmiddag hos svärmor och även Kims syster Tina och Johan skulle dit! :)
Men innan vi hämtat upp Emma och så, så var jag och Milena och hälsade på min morbror en sväng.
Efter middagen och filmen som det också blev hos Kims mamma så ville vi med ut och festa med våra vänner..
men eftersom vi inte hade någon barnvakt fick vi sitta hemma och glo på film.. :(
Besviken jag blev.. suck!

Lördag:
Vart grillning.
Försökte få med Cattis, Jocke, Vickis och Håkan.. men dom ville inte.. :(
Tråkigt tycker jag.
Men Lars-Erik och Sara kom iaf.
Under dagen var jag även på en promenad med Claudia, Maya, A-K, Neo och Kellie och bara njööt av solen! :)

Söndag:
Ja idag var vi på långpromenad.
Sedan en sväng ner till stöde, skulle köpa mjkglass som inte fanns då.
Men träffade iaf Simon M och hans tjej.
Kim är nere och grejar i den blivande tvättstugan nu och jag ska väl ner och hjälpa till lite innan jag lockar upp honnom på lite mys! ;)

Hade inte tänkt göra ett låångt inlägg..
Men som vanligt..

Weehhoooo!! Såg nu på reklamen att det blir ett DUBBEL AVSNITT AV DHW PÅ TISDAG!!! :D:D:D

Ja, ett litet glädje tjut där..
Men det jag tänkte skriva var att som vanligt när det gäller mig blir det inte som jag tänkt mig..
Där med ett låååångt inlägg!  Haha..
Hoppas ni orkade läsa!
Tycker det är jätte kul när ni lämnar komentarer, och kul att se att fler folk läser min blogg! :)
Vissa hade jag inte en aning om.. men det är jätte kul att ni orkar ta igenom de texter jag skriver om min tråkiga vardag! ;)


PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: emma

det är alltid lika roligt att läsa dina inlägg gosen.. du verkar ha haft en träningsfylld vecka.. :P

2009-04-12 @ 23:29:32
URL: http://puffbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0