V.I.T..

Inte vit, utan very important TISDAG!! =) Japp japp!! För ikväll är det sässongspremiär på
Desperata hemma fruar!
Som jag har längtat!!

 
Har inte hunnit med så mycket skrivande dom senaste dagarna.. Började jobba igår och det känns jävla bra.. synd bara att tillbringa två timmar i bilen, en timme till jobbet och en timme hem.. men men..Det är ju pengar!

Nä nu har jag inte tid med så mycket mer.. har laddat upp med lite myspys för mig själv nu inför sässongstarten! ;)



Hmm.. vad finns i påsen!? ;P



Nu börjar de likna något..


Yeaheeeyyyyyyy!!!!!! ;D


Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan i min rosa mysisdress o kolla in mina Desperata hemma fruar!

... OCH BARA NJUTA!!




.. Mmm...





♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Louise

hehe jasså du myser med godsaker du på en veckodag AJJABAJJA hihi =P

2008-10-01 @ 00:46:51
URL: http://loisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0