Tidigare..

Hittills hela denna vecka har det varit fantastiskt fint väder! Så i Måndags efter att vi hämtat Kellie på skolan bestämde vi oss för en utflyckt, vi ringde dom nyblivna föräldrarna och tänkte att dom också kan behöva luftas! Vi bestämde oss för att grilla hamburgare nere på Vikbron i den vakra naturen! Det var helt kanon väder, kanon goa hamburgare och inte minst kanon sällskap! Lilla Maya var med! =) Lite bilder kommer här..
   
Och i vagnen, värdens sötaste Maya

Men vart har vi Kellie? Hon lyckas försvinna på alla bilder.. nejj där har vi ju en bild på henne också!

Ingen utanför här inte ;) hehe.. förutom jag då som bara är bakon kameran denna dag! =)


Sedan var det ju Tisdagen.. Var ner till stan och skrev papper på Lernia bemanning, blir test jobb nästa vecka, får se hur de går! =) Annars finns lite annat på gång också! När jag var klär där vid 11 tiden drog jag bort för att säga hej till Milena och Fanny. Skulle bara vara där en stund, då jag egentligen hade en massa att göra, men vi besluta oss för att gå ut på en tjej luch, då även fanny hade tider att passa. Var tänkt att gå på bagetterian, sjuukt längesedan man åt där, tok gott! Men sså vart de inte, utan de vart buffé på Tandori ist, lika bra var det mysigt och gott! Efter tag anslöt även Amani till vår lilla grupp! =) Mycket tjejsnack och mys vart de där.. sedan en sväng på stan. Hoppsan vad tiden går fort när man har roligt! Fanny och Amani var tvungen att åka, jag också egentligen, men hade svaårt att slita mig då det var så längesedan jag träffade Milena! Hade varit väldigt skoj om även Emma hade kunnat njuta i vårat sällskap, men som alla vuxna människor var hon tvungen att jobba. Iaf ville jag o Milena kalasavidare lite, så vi åkte på ica i Nacksta och köpte oss en Ben & Jerr's!! Mumma!! =)
Vi satt och prata en hel del och tiden flög iväg.
Slutatde med att jag inte var hemma förren 17:30.. Jag som bara skulle dit en sväng.. =) haha

Hade iaf super mysigt mer er tjejer!! Och det får vi göra om! ♥


Mmm Mmmm Mmmmmm!!!!

And yesterday.. =) Vad hade jag för mig då? Hmm, var lite hängig, skulle ut o gå med Katarina och Kicki.. Men så vart de ej, får se om dom kanske följer med idag ist! =) Det vart putsning av fönster, damsugning, skurning, matlagande, damsugning och skurning. Sedan på kvällen direkt efter vi ätit middag kommer Louise, Fredrik, Bianca och Lucas på besök. Skyndade mig att slänga ihop några chockladbollar, närmare bestämt 7st, en åt oss var, vilka bamsingar det blev!! Haha, barnen gillade det skarpt! ;)
Men man kan ju faktiskt inte stå o rulla småa i en halvtimme medans främmande sitter och väntar på kaffet! ;P
Det var iaf trevligt med besök, sedan när  dom åkte var det dags för mig igen.. Damsuga och skura!
Jo visst, jag är värsta proffset på det nu så om någon vill anlita mig så ring: 555-****** Ohh no! 555 is not a real nuber its only in the movies (som dom säger i burger king reklamen typ, kommer ju inte ihåg ordagrant..) :P haha
Efter det vart de bara film o mys med Kim som vanligt. Sedan sova.

Men vad tror ni det första jag ser när jag kommit upp från sovrummet i morse!? EN JORD HÖG I HALLEN!!! HUR LYCKAS DEN LILLA DAMEN ATT SKITA NER PÅ BARA 15 MINUTER?? Jag fattar det verkligen inte, det ÄR OMÖJLIGT att få ha fint i detta hus en timme.. Men de är väl så med barn I guess.. Bara att bita ihop och se glad ut! =) Huga tag i den JÄ**A DAMSUGAREN IGEN!! suck.. jag slipper ju iaf sopa..

Nu nu ska iaf jag ut o gå en sväng i det fina höst vädret! Så mysigt ute nu och friskt och skönt!!
Ut mer er ni också! =)




puss puss
♥♥♥


Kommentarer
Postat av: carro

ååå vilken liten liten plutt ;) en sötis!

2008-09-25 @ 18:46:23
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Louise

hehe och mitt huvud kom me på den sista bilden iallafall JIPPIIIEEE =P pusss

2008-09-26 @ 00:00:41
URL: http://loisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0