This Day.. or yesterday..

.. Eftersom kl är efter 00.00 =)
Idag var en ganska bra dag, känner mig glad och så! Började med att Kim och jag sov ut i morse, sedan vart vi sittandes vid datorerna en sväng. Men vi bestämde oss för att idag skulle vi göra något, så sjukt less på de dåliga vädret o nu ville jag verkligen hitta på något.. Så vi börkade med en lååång promenad, som började i regn och jag tog på mig mitt regnställ och såg nöjd ut! =)
Bara det att efter en bit började solen komma fram, o jag klagar då inte.. Men med leggings regn byckor linne och tjocktröja vart det genast väääldigt varm!! Men skam den som ger sig, det vart nästan en mil vi gick och när vi väl var hemma igen var jag sjöblöt i svett..
Jag tror inte jag har nå mellanläge längre.. Antingen fryser jag ir så svettas jag..
Jaja, sen åt vi lite lunch och Kim grejjade på lite här hemma, ( han måste få göra lite sånt emellanåt, annars får han spunk! ) =) Effter det gjorde vi oss klara och åkte ner till Tina (Kims syster) och Johan o hälsa på en snabbis, dom skulle iväg på hockey och Kim ville bara testa deras nya bil..
Efter det vart det en säng på Birsta och handlade lite smått.. Bland annat köpte Kim en skjorta som jag spanat på åt honnom sedan tidigare! =) Kommer bli såå fin i den gubben! ;) hihi 
Mot kvällskvisten efter stägning bar det iväg in till O´learys och bowla lite, jag hade tänkt vinna o började ganska bra, men det slutade med att Kim vann! Men det var en jämn match! =)
Sedan nu när vi kom hem har Han fått färga mitt hår.. hehe.. sitter med det i nu, så får se hur det blir.. SPÄNNANDE!! Lite orolig är jag då han till och med fått göra slingor på mig.. får så vad Erica ( min frisör) säger i morgon, förhoppningsvis kan hon fixa till det om det blivit riktigt illa! ;P men jag litar på kimsan! Blir nog okej, om inte annat färgar jag om det sedan!

Ja just ja, jag skulle ju även få massage, hmm får se hur det lir med det, nu sitter han och spelar det nya spelet han köpte, men kanske lite massage i sängen innan sova!? Får se vad karl säger om det! =)
Annars får vi ta det en annan dag då han faktiskt lovat mig massage!! Goo han! =)
Näe nu ska jag tvätta håret o se hur det blev.. hoppas på det bästa, kanske kommer upp en bild på det, kanske inte.. vi får se! ;)

Natti natti

Över och ut!

♥puss♥

Kommentarer
Postat av: Louise

"över och ut"!? hehehe du är rolig du gumman, vet att du blev kanon i håret, synd att jag inte hann se det :( åååh jag vill ju så gärna att ni hälsar på mig & Fredrik i helgen, skulle vara så mysigt att bara sitta och prata och spela spel i husvagnen....snälla ändra er??? puss puss

2008-09-04 @ 23:02:18
URL: http://loisans.blogg.se/
Postat av: Louise

"över och ut"!? hehehe du är rolig du gumman, vet att du blev kanon i håret, synd att jag inte hann se det :( åååh jag vill ju så gärna att ni hälsar på mig & Fredrik i helgen, skulle vara så mysigt att bara sitta och prata och spela spel i husvagnen....snälla ändra er??? puss puss

2008-09-04 @ 23:02:42
URL: http://loisans.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-09-15 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0