Car sold..

Yes fan va najs!! Jag har nu fått min mazda såld, blir till att skriva papperna här någon dag bara! =)
Katarina hade skrivit till mig på facebook och när jag precis hade svarat ringde hon upp.. hehe  trodde de var för att jag skrev att hon aldrig hör av sig ;P Men så var det inte!!
Näe, hennes pappa hade sett att min bil var till salu så hon ringde o kolla upp de.
Mycket riktigt ville jag bli av med min lilla pärla! Så vi åkte o kolla på den och visa den för hennes pappa.
Sen resten vet ni.. Hon ska köpa den av mig när lönen kommer..
SWEET!!

Då är det bara Saaben kvar.. Och Audin då men den ska jag ha kvar. Men bara Kim får till så han kan beställa nya papper på Saaben så tar Jocke så snällt över den. Skönt att börja rensa bort.
Inte bara bilarna som ska iväg..
Måste till en STOR RENSNING i lägenheten. Jag kan ju inte ha kvar allt rat som jag samlat på mig..
Det är kläder, skolarbeten, skor, väskor, rat,rat, rat och ännu mera rat..
Fattar inte att jag har sammlat på mig så mycket skit!! Hur gick de till??
Jo, Angelica har lite seperationsångest och har svårt att slänga saker.. och därför sprider jag lätt ut mig..
Jag har saker kvar hos mamma, hos pappa, och hade väl hos Mats.. fast då kan ju Martina kanske ha några av dom sakerna som en kudde o sånt. ch fram till nyligen så hade jag min bikiniöverdel hos Vickis föräldrar.
Ja, jag har saker överallt!

Men nu ska jag skippa min seperationsångest och slänga skrotet! Hoppas att mina söta vänner kan agera städpatrullen i typ "rent hus" och säga åt mig vad jag ska ha kvar och inte ska ha kvar.. Eller vad säger ni Milena och Emma!? Är nog bara ni som kan säga -Men Angelica, VAD SKA DU MED DEN TILL?? SLÄNG!!
okej okej..  =)
Sedan får väl Louise kolla igenom ratet o se om det finns något hon kan ta över ;) hihi..
sedan får man skänka iväg resten, ska bli så skönt.. Kommer känna mig "LÄTTARE?"!!

Nä, nu ska jag se om jag kan pula in kim i bastun med mig.. Jag fryser!! Brr.. sen movie, sen sova.. sen upp, sen åka ner till stada, sen skriva arbetskontrakt, sen får vi se.. Hmm.. vill inte längre ha det jobbet. .=/ men de får duga så länge..

God natt sov gott och händerna på täcket inatt gott folk ;) hihi


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0