Baka en kaka..

Japp.. känns som att man inte gjort annat än det denna vecka! ;P
Mycket födelsedagar och mys!
Förra Lördagen föddes lilla söta underbara Maya, Daniel & Claudias dotter. STORT GRATTIS TILL DOM! =)
Så då tänkte jag och Kim att vi skulle fixa tårta och grejer tills dom kom hem för att Daniel även fylde år där i Onsdags. Men dom fick inte komma hem förren på torsdagen så de vart lite fördröjning.
Så i Onsdags åkte Kim & jag ner till stan för att gratta Katja, pappas fru (han var inte hemma).. Fick gott fika där och supergoda matpajer =) Mumma, o så slapp jag ju göra maten en dag, bara det är ju ett stort plus!
Men iaf så i Torsdags kom dom hem, så jag bakade en blåbärstubbe som vi åkte dit med o fika och sedan på Fredagen gjorde jag smörgåstårta för att inte glömma den supergoda smörgåstårtssåsen!! ;)
Alla vart mycket mätta och belåtna!
Men det mysigaste av allt i Fredags var när jag fick hålla i Maya, Åh hon luktar så gott och är såå mysig.. Ville knappt släppa taget om henne.. Näe nu vill jag också ha bäbis KIM!! ;P hehe
Näe, jag får nog vänta ett tag till så man hinner jobba ihop lite slantar!

Igår vare utgång på schemat! Fan jag har inte vare ute på år och dar känns de som..
Det vart väl kanske inge värre party då vi bara var typ 5 på förfesten här hemma hos Kim, men de vart skojs ändå. Idag mår jag väl lite sådär måste jag säga. Haha, har sjukt ont i mina fötter än.. Inte så värst jätte bakis, men det känns att jag var ut igår om man säger som så. Kanske därför jag skriver så konstigt och osammanhängande.. Men WHAT EVER! =P

Försöker få tag på den där Lousis som ska ha en tårta idag.. men det verkar som att fröken fortfarande sover ;P
Vart hårt för dig igår gumman!? ;) hihi
Håller på med din tårta  för fullt.. men vore bra om du kunde svara när jag ringer, vill inte ta på grädden förrän jag får tag på dig.. så VAKNA!! ;)
Nu sedan ska jag nog ta det lungt med bakandet.. Vart en hel del denna vecka..
Skulle iof behöva baka mat bröd..

Ohh vad gullig Kim är!! =)
Nu ringde han från jobbet.. han skulle beställa en pizza åt mig och hämta upp den nu när han kommer hem på lunch, fast  han själv hunnit äta! Åhh  goo du är! ;) Ska bli smarrigt, riktigt hungrig idag.. :P

Näe, nu ska jag göra ett försök igen med att få tag på louise så jag kan göra klart hennes tårta nångång..

Vill bara passa på att tacka Milena för att hon hjälpte mig fixa min blogg! =) Tusen tack kära du!!!
Vist vart den finare? =)

Hade gärna viljat träffa er Emma och Milena igår.. men så vart de ju inte :( men nästa gång! puss på er

Hade viljat lägga upp en film ir snarare låt från youtube.. men jag fattar ju inte hur man gör, så jag får länka den ist. Men är det någon som läser detta och vet hur man gör så får ni gärna lära mig!
Var iaf Emma som skickade denna låt på msn.. Och jag vart förälskad.. den är så mysig!
 
Jack X Sally : Sally's never Alone


Kanske kan dyka upp några bilder från veckan som gått senare, hinner iaf inte nu..

Över och ut för mig!


Tjiing!

                                                                                                                                                                                                                         ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0