uppdatering..

.. Tänkte uppdatera lite nu efter helgen.. =)  Helgen vart ju inte alls som planerad, lite besviken över det, hade jag fått ett besked tidigare så hade man hunnit gjort såå mycket annat än att sitta och vänta en hel dag för att sedan bli sviken.. men men.
Lördag kvällen vart iaf bra ändå, men så är det när man mycket att göra och hitta på! =) Aila lånade kellie av oss en sväng, någon timma sådär. Så jag och Kim passade på att möta upp Fredrik och Louise med barn på bykrogen för en matbit. Mysigt, senare kom vi fram till att dom skulle komma hem till oss efter att Bianca och hennes kompis åkt på discot. Så vi tände en brasa, drack vin och prata, mycket trevligt. Senare skulle jag och Louise upp på byis, så det vart vin och grogg får vår del, karlarna lämnade vi hemma med sina barn! =) Helt rätt!!
Var iaf väldigt kul på bykrogen, hade vare roligt om min Kim kunde vara med, men men NÄSTA GÅNG! =)

Söndagen tillbringade jag större delen av dagen i bilen, hua jobbigt, jag var mer i skick för soffliggning efter lördagen ;P
Men hade lovat kim att följa med till Östersund för att hämta ett godiställ till macken.
Så så vart det, vi tog lastbilen från macken så vi satt alla tre på en rad. Kellie brevid mig. Och jag som kanske inte var piggast (självförvollat jag vet men) fick sitta och lyssna på massor av olika barnsonger ir frågor osv.. Hun var nog inte tyst en hel minut på hela resan, o jag som bara ville sova. 
Men allt gick ju bra och jag får ju faktiskt skylla mig själv, man kan inte kräva att en 6åring ska vara tyst i 30 sek! =) hihi

Måndag.. Japp idag är det måndag, inte mycket kvar nu, för när angelica kommer hem då ska man nästan sova så var den dagen över. Näe då, men man måste väl börja kliva upp tidigare om man ska hinna göra något över huvudtaget när man jobbar. Har så mycket jag skulle behöva ta tag i, inte lång tid kvar i lägenheten och jag måste verkligen börja flytta saker och SLÄNGA FRAMFÖR ALLT!!!
Näe nu ska jag o kim se film innan sova! så god natt gott folk! =)

puss o kram! 


Kommentarer
Postat av: tinis

Slänga saker är klurigt...Jag brukar gå efter: hur länge sedan använde jag detta plagg exempelvis. Är det mer än ett år sedan hamnar den absolut i slänga/skänka högen...Impulsköp avslöjas i och med att jag provar plagget- sitter den dåligt så åker den absolut på högen! Om det inte är träningsplagg då...för de använder jag så sällan, haha!

2008-10-14 @ 08:08:37
URL: http://tinaz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0