Tänkte blogga lite i morse..

Men så blidde det icke, då det inte gick att komma in på bloggen! =(
Men men, nu funkade de ju iaf, tydligen! Har just kommit hem från jobbet och ätit. Kim skulle göra maten tills jag kom hem, så jag trodde de skulle bli korv och makaroner ir att det inte vart någon mat alls..
På vägen hem satt jag i bilen och planera att vara lugn även om han inte hade gjort mat,,
Men Kim hade gjort maten, och gott dessutom!! =) Soo sweet!
Han serverade flygande Jackob.. Mmmm! =)

Nu ska vi snart hoppa in i bastun och sedan bara mysa! Det kan jag behöva känner jag. Har vare så trött hela dagen. Men jag har fått mycket gjort och ska på arbetsintervju på Fredag, så då kanske det blir jobb här hemma ist och man slipper spendera 2 timmar om dagen i bilen!

En annan sak som jag glömde nämna igår är att....

Hanna ringde mig igår! Från USA!!=)
Oh vad glad jag vart gumman!! Saknar dig sååå mycket!!!
Bara det att man blir så paff bara sådär när det kommer så oväntat, så man vet inte riktigt vad man ska säga! Annars när man bara tänker på det och funderar på hur hon har det så finns det tusen miljoner saker att fråga.
Men sedan när det väl gäller blir man som stum och bara glad!! =)


♥Hanna för lite mer än ett år sedan! Miss you girl! ♥


Yeah! Over and out for me now!
Jumping in da sauna!!! ;)

See ya!!

puss puss

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: carro

Ja vet inte.. när får vi komma? ;) hehe.. pusspuss!

2008-10-01 @ 22:05:02
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0