Jihoo! =)

Syster kommer och hälsar på i helgen, nu är det bestämt!! Vad roligt!
Hoppas vi inte slår ihjäl varandra bara, då blir inte mamma glad.. hehe.. Finns nog ingen i världen som jag bråkat sååå mycket med ir som jag varit så elak med (alltså om hon gjort något elakt först, jag är ju en ängel "ser ni glorian!?")!
Jag hoppas och tror att det kan bli kul, vad ska man hitta på för bus tro?? ;P
Hon kommer inte upp själv heller, hon tar ju förstås med sig sin älskling! Så det blir par middag hela helgen! =)
Lite sent iof eftersom kim jobbar kvällar. Men kul för mig att slippa vara så själv..
Hämtar upp dem efter jobbet på Fredag.. Kul kul..
Okej, nu har jag sagt de några gånger va.? att jag tycker de ska bli kul.. =P haha


Jaja, här kommer en bild på min kära syster.

Letade en bild på mig o henne där det synns att vi är ganska lika iblan, men hittade ingen just nu, vem vet, kanske blir lite bilder i helgen! =)


Nu ska vi se film här..

puss o god natt folket!


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0